Crosscountry parcour te Edegem / bergen naast de E 19

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
dennisVO
Mountainbiker
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 14 feb 2014 23:30
Rijdt met: Canyon Spectral CF 8.0 2017

Re: Crosscountry parcour te Edegem / bergen naast de E 19

Bericht door dennisVO »

TaurineR schreef:Heb je geen exact adres (straatnaam, gemeente), zodat ik mijn garmin kan vertellen waar hij heen moet rijden?
je kan parkeren of fietsen naar de Sporthal, Kattenbroek 14, 2650 Edegem.
dat ligt er vlak naast.


Afbeelding
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Crosscountry parcour te Edegem / bergen naast de E 19

Bericht door TaurineR »

Thanks! :wink:
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Crosscountry parcour te Edegem / bergen naast de E 19

Bericht door patje2 »

aresius schreef:Hmm, die spoorwegbedding klinkt een leuker alternatief dan de F1 fiets-o-strade.
Dringend eens proberen.
Spoorweg beding zelf volledig offroad op ongeveer 1 km na juist het stuk waar je de Nete moet passeren heb je enkele km verhard max 3 waarvan je nog een stuk tussen Sint kat Waver en Walem kan offroad gaan PS als je de weg kent kan je bijna offroad gaan van parcours van Edegem naar dat van de schorre in Boom en Terhagen ook
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Crosscountry parcour te Edegem / bergen naast de E 19

Bericht door flashing1 »

Dag Bikers ,

IK ga nog wat vertellen over de Kontichse bergkes . Ik ben tesamen op 4 april met het bloso en enkele afgevaardigen van de gemeente Kontich gaan praten en het parcour is verkend .
Kris Mertens van sportvlaanderen .be deed al het nodige om mijn plan te doen slagen , nu afwachten hoe ze gaan reageren ? Ik denk zelf negatief omdat dikwijls de verkeerde mensen op de verkeerde plaats zijn of werken . Als er geen compromissen komen blijft mijn parcour onbekend omdat er geen borden zouden komen natuurlijk . Ik ga daar zijn deze vrijdag vanaf 14 u tot 17 u om als is goed in te rijden .
gr P



:-)
NewbieBiker
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 14 aug 2017 10:35

Re: Crosscountry parcour te Edegem / bergen naast de E 19

Bericht door NewbieBiker »

patje2 schreef:
aresius schreef:Hmm, die spoorwegbedding klinkt een leuker alternatief dan de F1 fiets-o-strade.
Dringend eens proberen.
Spoorweg beding zelf volledig offroad op ongeveer 1 km na juist het stuk waar je de Nete moet passeren heb je enkele km verhard max 3 waarvan je nog een stuk tussen Sint kat Waver en Walem kan offroad gaan PS als je de weg kent kan je bijna offroad gaan van parcours van Edegem naar dat van de schorre in Boom en Terhagen ook
Dringend de streek daar eens gaan verkennen met jou :bounce:
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Crosscountry parcour te Edegem / bergen naast de E 19

Bericht door patje2 »

NewbieBiker schreef:
patje2 schreef:
aresius schreef:Hmm, die spoorwegbedding klinkt een leuker alternatief dan de F1 fiets-o-strade.
Dringend eens proberen.
Spoorweg beding zelf volledig offroad op ongeveer 1 km na juist het stuk waar je de Nete moet passeren heb je enkele km verhard max 3 waarvan je nog een stuk tussen Sint kat Waver en Walem kan offroad gaan PS als je de weg kent kan je bijna offroad gaan van parcours van Edegem naar dat van de schorre in Boom en Terhagen ook
Dringend de streek daar eens gaan verkennen met jou :bounce:
Ik kan tijdens de week heel dikwijls maar tussen 27 april en 14 mei ben ik met vakantie er na wil ik gerust eens afspreken
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 771
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: Crosscountry parcour te Edegem / bergen naast de E 19

Bericht door Den Bees »

De route is niet te lang maar je kan hem een paar maal achter elkaar rijden , mij verveeld het alleszins niet , er liggen nog wat padjes naast de zone , met wat inspiratie ben je wel een tijdje zoet , enige vaardigheid is hier wel aan te raden

Voor een beeld te vormen kijk eens op
" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie