Kapelle-op-den-Bos

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Kapelle-op-den-Bos

Bericht door patje2 »

Heb ergens vernomen dat er een nieuwe route zou komen in Kapelle op den Bos weet iemand hier meer over?
Volgens mijn informatie zou die een dezer open gaan. Heb wel nog nergens pijlen of palen tegen gekomen.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Kapelle-op-den-Bos

Bericht door patje2 »

Vandaag eens rond gereden en toch al op enkele plaatsen palen tegen gekomen pijlen hangen er nog niet aan vooral op het stuk van de gemeente Wolvertem
Heb de route proberen te rijden via het plannetje dat ik ergens gevonden had zie link
" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel off-raod en voor mij geen nieuwe wegeltjes tegen gekomen
EatSleepRide
Mountainbiker
Berichten: 104
Lid geworden op: do 09 apr 2015 00:34

Re: Kapelle-op-den-Bos

Bericht door EatSleepRide »

Is het iets leuk voor te doen?
Ik woon in Hombeek en dan kan ik die van Hombeek misschien combineren met deze. Zou goed zijn voor een 'na-het-werk' ritje te doen :-)
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Kapelle-op-den-Bos

Bericht door patje2 »

EatSleepRide schreef:Is het iets leuk voor te doen?
Ik woon in Hombeek en dan kan ik die van Hombeek misschien combineren met deze. Zou goed zijn voor een 'na-het-werk' ritje te doen :-)
Deze is nog in opbouw zal normaal gezien dit jaar open gaan.
tib888
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 10 aug 2009 15:45
Rijdt met: geen

Re: Kapelle-op-den-Bos

Bericht door tib888 »

Voor de liefhebbers van het langere werk heb ik een combinatie gemaakt van de routes van Leest, Kapelle od Bos, Londerzeel en Bornem. Volledige lus is 132 km.

https://www.routeyou.com/en-be/route/vi ... eel-bornem
EatSleepRide
Mountainbiker
Berichten: 104
Lid geworden op: do 09 apr 2015 00:34

Re: Kapelle-op-den-Bos

Bericht door EatSleepRide »

tib888 schreef:Voor de liefhebbers van het langere werk heb ik een combinatie gemaakt van de routes van Leest, Kapelle od Bos, Londerzeel en Bornem. Volledige lus is 132 km.

https://www.routeyou.com/en-be/route/vi ... eel-bornem
Die ga ik binnenkort eens gaan rijden :-) had zelf ook al eens een combo gedaan maar had niet meteen gedacht aan Bornem
Merci voor te laten weten :-)
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Kapelle-op-den-Bos

Bericht door patje2 »

EatSleepRide schreef:
tib888 schreef:Voor de liefhebbers van het langere werk heb ik een combinatie gemaakt van de routes van Leest, Kapelle od Bos, Londerzeel en Bornem. Volledige lus is 132 km.

https://www.routeyou.com/en-be/route/vi ... eel-bornem
Die ga ik binnenkort eens gaan rijden :-) had zelf ook al eens een combo gedaan maar had niet meteen gedacht aan Bornem
Merci voor te laten weten :-)
Ik ga combinatie met Londerzeel (groen blauw), stukje Meise (rood blauw), Kappelle op den Bos (zwart rood zwart), rest van Meise (blauw rood) en zo naar de start van Londerzeel via blauw groen rijden.
Dan heb je ook nog wat HM op rood Meise en zal ik ook rond de 145 km komen
Plaats reactie