Herzele - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
DERAILLEURKE
Mountainbiker
Berichten: 250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 20:24
Rijdt met: Cube CC

Bericht door DERAILLEURKE »

Daarjuist de blauwe route gedaan. Alles kurkdroog en goed bereidbaar.
Ook even moeten zoeken zoals "De Wettel" hierboven naar het bordje waar onze politieker De Crem hem weer niet kon inhouden blijkbaar. Waarom moet er in godsnaam in zo een verlaten wegske zo een groot affichemateriaal aanwezig zijn????

De Crem is dus duidelijk tegen MTB!

Enfin kwa bepijling overal goed in orde.
Gebruikersavatar
MC Johan
Mountainbiker
Berichten: 572
Lid geworden op: vr 20 apr 2007 13:15
Rijdt met: Specialized Epic Comp 29" (2014)

Bericht door MC Johan »

Ik had vorige week een beleefde mail gestuurd naar plaatselijk CD&V mandataris Johan Magerman en ik kreeg een beleefde mail terug met excuses en de belofte dat het probleem binnen de korste keren zou opgelost zijn.
Blijkbaar is het voor politiekers moeilijk om hun woord te houden, zelfs de week voor de verkiezingen.
Dat kan toch zo moeilijk niet zijn, een verkiezingspaneel verwijderen, ze slagen er wel in om op de kortste tijd een massa panelen te plaatsen.
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Bericht door J.E. »

Vandaag groen/blauw van Herzele gereden. 60km in totaal Boring!
de naam mtb-route niet waardig!
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

ducman schreef:Vandaag groen/blauw van Herzele gereden. 60km in totaal Boring!
de naam mtb-route niet waardig!
Hmm, woont gij in de Ardennen dan ofzo? Die route valt toch best wel goed mee. Ok, het is niet de spectaculairste ooit, maar ik vind het wel een tof ritje om eens te doen wanneer ik geen tijd heb om verder weg te gaan rijden.
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Bericht door J.E. »

Haaike schreef:
ducman schreef:Vandaag groen/blauw van Herzele gereden. 60km in totaal Boring!
de naam mtb-route niet waardig!
Hmm, woont gij in de Ardennen dan ofzo? Die route valt toch best wel goed mee. Ok, het is niet de spectaculairste ooit, maar ik vind het wel een tof ritje om eens te doen wanneer ik geen tijd heb om verder weg te gaan rijden.
no offence, maar hebben die mannen zich in Herzele niet vergist en is dit een gewone fietsroute ipv een mtbroute? :P
Gebruikersavatar
Drossie
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: za 28 jun 2008 18:52
Rijdt met: Giant Anthem X 2013

Bericht door Drossie »

Vandaag groen-blauw gereden.
Ik vond de bepeiling goed, behalve aan de start (ontbreken 2 pijltjes volgens mij). Leuke rit, maar toch vrij veel asfalt vond ik.
Aan mensen die de route ook willen rijden: niet te lang wachten of op sommige stukken kan je niet meer door door de brandnetels. Ik ben nu ook al serieus geneteld...
Gebruikersavatar
zyves
Mountainbiker
Berichten: 302
Lid geworden op: di 02 aug 2005 14:26
Rijdt met: Cannondale F4 2008

Bericht door zyves »

Dit topic nog eens boven halen. Hoe ligt de route erbij, is het de moeite om ze eens te rijden?
valepijn
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: vr 01 mei 2009 13:35
Rijdt met: flanders

Bericht door valepijn »

zyves schreef:Dit topic nog eens boven halen. Hoe ligt de route erbij, is het de moeite om ze eens te rijden?
Ik ben de route gisteren eens gaan rijden, ze is nog goed berijdbaar alleen zijn hier en daar de sporen overgroeid met gras en moet je af en toe eens rakelings langs lang gras rijden
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Bericht door koenvools »

Ik zou morgenmiddag de bloso van Herzele eens rijden. Zijn de 'twijfelpunten' nu al opgelost? Ik bedoel de splitsing die niet zo duidelijk zou zijn (en waar je plots op de bloso van Zottegem zou belanden).
Gebruikersavatar
cube-rider
Mountainbiker
Berichten: 144
Lid geworden op: vr 17 sep 2010 01:21
Rijdt met: CUBE AMS 100 Super HPC RACE 29 blackline

Bericht door cube-rider »

Topic nog eens boven het stof gehaald :lol:
Voor te beginnen vind ik het een schitterende route,ik zou de gemeente Herzele willen bedanken,want er is toch het onderste uit de kan gehaald =D> .Doe zo verder.
Bovenstaande kritieken graag van de kaart.
Brandnetels geen last van gehad,bewegwijzering dik ok voor mij hoor.
Juist aan het einde van de rit (Groen-blauwe lus) als je van St.-L.-Esse naar Herzele rijd (straat van het Mussenhof),vind ik geen pijl meer terug,dit zou eens moeten gecheckt worden.
ROAD:60% OFF-ROAD 40%,wat dik ok is voor die streek.
Ben op plaatsen geweest waar ik niet wist dat ik erdoor kon,dus sterk volgens mij.Er zitten 3 kuitenbijters in wat voor die streek ok is.
Ga ze 1 van die dagen nog eens rijden vooral voor dat laatste stuk.
Avg;22.5. :wink:
Plaats reactie