Kustmountainbikenetwerk

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
blubberduck
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 16:22
Rijdt met: Epic S-Works WC 29", Stump S-Works 29"

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door blubberduck »

vani schreef:......kan je wel gpx file bezorgen die je van westende tot de panne off road stuurt ze :-D

Deze toont ook al redelijk wat offroad. gans stuk tussen lombardsijde en westende heen en terug is singel track

https://www.strava.com/activities/752295900" onclick="window.open(this.href);return false;
allemaal toegelaten paadjes.....? [-o<
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door vani »

blubberduck schreef:
vani schreef:......kan je wel gpx file bezorgen die je van westende tot de panne off road stuurt ze :-D

Deze toont ook al redelijk wat offroad. gans stuk tussen lombardsijde en westende heen en terug is singel track

https://www.strava.com/activities/752295900" onclick="window.open(this.href);return false;
allemaal toegelaten paadjes.....? [-o<
Er zal mss wel ergens een stukje inzitten waar het niet mag maar de laatste 4 jaar langs dit traject nooit klachten gehoord. Ik zeg altijd goeiendag tegen mensen die ik kruis (wandelaars enz..) en ga op kant dat er niemand voor mij in struiken moet springen.
dummy1988
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 04 sep 2011 09:47
Rijdt met: Canyon Grand Canyon AL 6.9

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door dummy1988 »

De gpx die ik ontvangen heb had toch redelijk wat verboden stukjes door de duinen (die ik dan ook overgeslaan heb). Op de terugweg 2 personen van Natuur en Bos tegengekomen in Nieuwpoort die controles aan het uitvoeren waren.
Er zijn genoeg paden die wel toegelaten zijn voor fietsers, dus laat de rest ongemoeid. Daar wordt iedereen beter van :).
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door patje2 »

De route van Bredene zou ook reeds open zijn
Heeft iemand hier al iets van gehoord

https://www.sport.vlaanderen/waar-sport ... oepID=7585" onclick="window.open(this.href);return false;
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door vani »

patje2 schreef:De route van Bredene zou ook reeds open zijn
Heeft iemand hier al iets van gehoord

https://www.sport.vlaanderen/waar-sport ... oepID=7585" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja dat nie veel soeps is. Niet te vergelijken met Middelkerke
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door Foxy »

vani schreef:
patje2 schreef:De route van Bredene zou ook reeds open zijn
Heeft iemand hier al iets van gehoord

https://www.sport.vlaanderen/waar-sport ... oepID=7585" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja dat nie veel soeps is. Niet te vergelijken met Middelkerke
Ze hebben zo goed als het beste er uit gehaald van wat er in Bredene te vinden is ... zo goed als niets die de moeite is :p
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door Stevestrong »

Ik heb vanavond de route van Middelkerke gereden. Grotendeels een prachtige route waar veel werk ingestoken is. Dat maakt het des te jammer dat 1 jaar na de opening op enkele stukken het onkruid de bovenhand neemt.
Beuckelaers
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 20 jul 2011 11:03
Rijdt met: Trek Procaliber 29" 2017

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door Beuckelaers »

Stevestrong schreef:Ik heb vanavond de route van Middelkerke gereden. Grotendeels een prachtige route waar veel werk ingestoken is. Dat maakt het des te jammer dat 1 jaar na de opening op enkele stukken het onkruid de bovenhand neemt.
Zitten hier veel stukken zand in? 9 kansen op 10 wel vermoed ik?
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door Stevestrong »

Veel ja, maar men heeft de berijdbaarheid trachten te verbeteren met houten latten zodat je overal boven geraakt. Dat is goed gedaan, maar gisteren was het zandbakgehalte nogal hoog. Na de regen van vannacht zal dat veel beter zijn
qwerty2002
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 14 jun 2017 05:27

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door qwerty2002 »

Volgens mtbroutes.be zijn Middelkerke en Nieuwpoort verbonden via een tussenstuk (0.9km). Dan moet ik enkel nog van Nieuwpoort aan de Hoge Blekker zien te geraken om het toerke van Koksijde er bij te nemen. วิธีเล่น sbobet
Plaats reactie