Forumoverzicht Bikemogelijkheden Permanente routes 15/10 Opening MTB-route Nationaal Park Hoge Kempen - Limburg

15/10 Opening MTB-route Nationaal Park Hoge Kempen - Limburg

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Rob Xtreme Mountainbiker

Mijn bike: BMC Xtreme
Zie ook http://www.mountainbike.be/nieuws/detai ... ge-kempen-

Vertrek Toegangspoort Mechelse Heide-‘t Salamanderke
Joseph Smeetslaan 280
3630 Maasmechelen
Inschrijven van 8.00 u. tot 10.30 u.
Bevoorrading tot 12.30 u.
- bevoorrading
- bewaakte fietsenstalling
- kleedkamers en douches
- afspuitstand
Meer info via mobiliteit@limburg.be" onclick="window.open(this.href);return false; of 011 79 39 33
Deelname en verzekering: gratis
i.s.m. de MTB-peters en -meters van het NPHK

Headshot Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
Mss kom ik wel eens af...

Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Niner RKT 9 RDO ‘18
Tis in mijne vroegere achtertuin, maar kan zaterdag niet. We gaan zeker eens de 82km doen.

Mountainbiker

Mijn bike: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
Das eigenlijk gewoon de bloso pijlen volgen? Mss Let een beetje geluk ontbreken er nog geen...

_anonymus_ Mountainbiker

Mijn bike: big wheels - steel is real
Is dit goed te volgen?
Ik ben donderdag in de buurt, zou een tochtje willen doen maar ik ken de streek absoluut niet...
Is hier aan te beginnen zonder gps-track?

kona_bikearena Mountainbiker

Mijn bike: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon

Is er al ergens iets van terug te vinden over de grote route die er nu is op een site of kaart? op de officiële site van bloso vind ik de grote zwarte lus niet terug.....

Cadel Mountainbiker

Denk niet dat deze routes al op bloso staan.

Wacky-S Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Ne groene en ne zwart met rood
Folder met info en kaartje hier en gpx hier.
Meer informatie over de verschillende routes op limburg.be

Mountainbiker

Gpx als back-up... Is meestal wel nodig

xtremebiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Zannata Z45
gisteren de blauwe route vanuit Lanaken gevolgd . Nog wat kleine minpuntjes , kinderziektes laat ons zeggen . Maar met de nodige groeipijnen komt dat in orde . Misschien er ook eens aan denken dat er mensen zijn met kleurstoornissen en dat levert problemen op als er twee routes over dezelfde weg verlopen gedeeltelijk .

Volgende

Keer terug naar Permanente routes