Houffalize

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: Houffalize

Bericht door G-m@n. »

Het heeft vanmorgen even geregend maar het is nog zeker goed te rijden. Gisteren was het zeer droog nog in de omgeving.
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: Houffalize

Bericht door Muntanya »

Oppassen in dit seizoen is het het jachtseizoen. Het is aan te raden naar het centrum af te zakken en daar te kijken welke routes open zijn en niet zomaar vlak bij je slaapplek ergens in te vallen. Zo was in het weekend dat wij er verbleven op zaterdag tracks 2 en 5, gemiddelde moeilijkheidsgraad, gesloten, dus het was ofwel het zeer makkelijke 1 ofwel de moeilijke om te kiezen. Wij kozen voor 1 aangezien we met kinderen waren.

Zondag waren dan 3, 4 en 5 gesloten. We kozen toen voor 2. Toen gemerkt hoe erg ik uit vorm ben... :oops:
Bossi13
Mountainbiker
Berichten: 159
Lid geworden op: di 18 sep 2018 10:41

Re: Houffalize

Bericht door Bossi13 »

Afgelopen zaterdag nummer 3 gedaan met de stiefzoon. We zaten immers een weekend in Gouvy, enkele km's van Houffa.
Hier is gebleken hoe slecht mijn conditie geworden is na de feestdagen en de val op mijn schouder.
Toch was het een zalige rit van 35km met enkele stevige klimpartijen. Soms te voet moeten doen :-? Misschien ook wat hevig geweest de avond ervoor :lol:
Lekker geamuseerd en wat een gevoel geeft dit toch als je in het zonnetje een mooi tochtje kan maken in het groen.
Afgesloten met een Chouffe'ke van't vat op het terras van café des sports. 8)
En uiteraard heel tevreden van mijn Speedfox'ke.

Groetjes,

Bossi
Plaats reactie