Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
bambam
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 mei 2003 15:59

Bericht door bambam »

SPECI schreef:... t'wordt tijd dat ze nog is verandering brengen in't parcour want ik ben het een beke heel beu :roll:
naart schijnt gaan ze volgend jaar het parkoer opnieuw uittekenen...
(heb het ook maar van horen zeggen :-? )
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

bambam schreef:
SPECI schreef:... t'wordt tijd dat ze nog is verandering brengen in't parcour want ik ben het een beke heel beu :roll:
naart schijnt gaan ze volgend jaar het parkoer opnieuw uittekenen...
(heb het ook maar van horen zeggen :-? )
tja en tegen mij hebben ze gezegd dat ze dit jaar nog de route gingen omdraaien en een paar wijzigingen aanbrengen,lets hope :wink:
bambam
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 mei 2003 15:59

Bericht door bambam »

dan zal der wel iets van waar moeten zijn he;
tis te hopen dat het niet zo lang meer duurt...
alhoewel, misschien eerst de winter nog door en dan volgend jaar op nieuwe boswegen :bounce:
Gebruikersavatar
troontrapper
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 18 nov 2002 21:29
Rijdt met: VALLEY, full LX, vork SR Suntour pro xc

Bericht door troontrapper »

De marmotte is achter de rug nu en ik begin nu terug meer met de mountainbike te trainen. Op 3 september is het militair kampioenschap en ik ga de woensdagen in de namiddag soms gebruik maken van het bloso parkoer in herentals. Vanuit de kazerne in grobbendonk is dat niet ver.
Gebruikersavatar
Palmo
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: di 11 jun 2002 02:00
Rijdt met: TREK Superfly 5 2017

Bericht door Palmo »

Vanavond nog daar geweest - blauw/rood/groen gedaan - amaai veel zand en enkele keren om mijne smikkel gegaan hierdoor - voor de rest alles goed berijdbaar.
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

ik ben er gisteren ook nog geweest, idd vééééél zand maar ik ben kunnen rechtblijven met men skinny jimmy's :bounce: het parcour is nu ideaal om uw stuurvaardigheid te trainen :wink:
Gebruikersavatar
FORZA GERT
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: do 02 mei 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Stumpjumper s-works carbon

Bericht door FORZA GERT »

Ge moet wel eerst stuurvaardigheid hebben, vooraleer je het kan gaan trainen hé :) :roll:
Gebruikersavatar
Dafke08
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: za 07 dec 2002 14:21
Rijdt met: Bianchi Oetzi 9800

Bericht door Dafke08 »

Ik ben er gisteren ook nog geweest en idd veel mul zand, maar dat vind ik juist leuk. Op die plaatsen kan ik er mijn bike makkers af rijden. Gisteren ook voor de eerste keer met klikpedalen gereden, 3 keer op mijn b***kes gegaan. Twee maal door te wachten op de rest en uit gewoonte pas mijne voet willen zetten toen ik al stilstond en natuurlijk niet op tijd uit de pedalen. Den derde keer was op de groene lus op de single track, iets te snel den bocht in gedoken en onderuit geschoven. Maar alles zonder veel erg.
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

condities compleet geschift met dat los zand. het minste da ge aan uw rem komt ligt ge er. zeker het tweede deel van rood ligt er gevaarlijk bij. was van plan de drie lussen te rijden, maar de overgang van rood op groen is mij bijster gebleven.
Gebruikersavatar
Dafke08
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: za 07 dec 2002 14:21
Rijdt met: Bianchi Oetzi 9800

Bericht door Dafke08 »

Ja, als je als een gek tekeer gaat op de rode en/of groene lus dan heb je wel veek kans om op je bek te gaan. Maar zo is het ook wel eens leuk, iets meer technischer en dat is in mijn voordeel. En ik heb gehoord dat ze het parcours gaan hertekenen, zou dat waar zijn? Misschien nog meer single track, joepie.
Plaats reactie