Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

Black Phantom schreef: dus hopelijk is den track snel teug vrij. 'k Zal ekik em wel terug gaan aftekenen dan. :wink:
das goe dan ga ik mee helpen :lol: =D>
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Bericht door Kristof. »

Vandaag groen en blauw gaan rijden, vertrokken aan de sporthal in kastel.
Lekker gefiets, onderwegen is moeder aarde van kortbij gezien #-o , tot aan de singletracks. Jezus wat was dat, fietsen was er niet meer bij, fietske op de arm en huphup tot het weer ging.
Verder gereden , met een pedaal achter een betonblok blijven hangen, doef terug tegen de aardkorst #-o
Dan de laatste kilometers was ik vergeten van ne snorkel en duikbril op te zetten want amaai :bounce: Twas van erdoor te moeten, langsrijden ging niet meer.

Maar al bij al leuk toerke gereden, buiten die stomme bomen die de singletracks versperden.
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

ik ben er juist ook nog gaan rijden en het wordt idd erger en erger met die bomen,water heb ik nie gezien,overal mooi naast kunnen rijden.
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Bericht door Kristof. »

SPECI schreef:ik ben er juist ook nog gaan rijden en het wordt idd erger en erger met die bomen,water heb ik nie gezien,overal mooi naast kunnen rijden.
geen water gezien op blauw ? :-?
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

Kristof. schreef:
SPECI schreef:ik ben er juist ook nog gaan rijden en het wordt idd erger en erger met die bomen,water heb ik nie gezien,overal mooi naast kunnen rijden.
geen water gezien op blauw ? :-?
jawel maar ge kon er toch mooi naast rijden. :roll:
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Bericht door Kristof. »

SPECI schreef:
Kristof. schreef:
SPECI schreef:ik ben er juist ook nog gaan rijden en het wordt idd erger en erger met die bomen,water heb ik nie gezien,overal mooi naast kunnen rijden.
geen water gezien op blauw ? :-?
jawel maar ge kon er toch mooi naast rijden. :roll:
Dan zalt toch fameus opgedroogd =D>
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

"Jihaa, de groene lus is weer volledig berijdbaar. :bounce: Hier en daar moet je je nog wel door een takkenkluwen wurmen en over stammetjes springen, maar je moet tenminste niet meer van je bike. Daar waar de track verdwenen was, zie je ondertussen al terug aftekening op de grond, dus alles zal wel weer snel in z'n plooien vallen.
Ik had niet al te veel tijd dus heb ik enkel blauw en groen gereden. Omwille van deze korte afstand had ik me ook voorgenomen om er eens goed de pees op te leggen. Maar om een échte recordtijd te rijden ... daarvoor lag het te droog (lees: te mul). [-( Bij het uitkomen van blauw stond de AVS op 25,5. Op de eerste gedeelte van groen kon ik dat nog optrekken tot 25,9 maar vanaf de aanvang van de singletrack was ik eraan voor de moeite. Te veel los zand speelde mij vooral in het bochtenwerk parten. uiteindelijk hield ik nog 24,7 over.
Achteraf nog wat gaan spelen in " 't kot" maar dat was ook van korte duur want met semislicks op deze losse ondergrond kan je daar niet veel gaan beginnen. Derin duikelen is no problem ... maar eruit geraken [-X te weinig grip op de steile helling ..."
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

Vandaag heb ik ook nog is de bloso route gereden,de meeste bomen zijn idd weggehaald maar het blijft toch nog uitkijken vindt ik.Het zou eigenlijk wel is een beetje mogen regenen want het parcour ligt er veraderlijk bij,veel mul zand.Aan het begin van de blauwe route heb ik weer wa meegemaakt,op da lang recht stuk met mul zand naast dieje prikkeldraad hebde aan de linkerkant een groot bos,wel daar stond ongeveer 5 vierkante meter te branden,ikke en onze pa direct gestopt en in de verte zagen we 2 kinderen weglopen,waarschijnlijk met vuur aan't spelen ,enfin terwijl onze pa met ne grote tak probeerde om het vuur te doven ben ik zo snel mogelijk emmers water gaan halen bij het dichtsbijzijnde huis,om te blussen,gelukkig waren we er snel bij want er was veel wind en vuur verspreid snel,na een 20min. was het vuur zo goed als uitgedoofd.Het bleef nog wel smeulen maar we hebben den brandweer nog gebeld om is te komen kijken.En zo hebben ik en onze pa toch een beetje bloso route gered =D> :lol: :lol: :lol:
t'was trouwens ook een goede krachtraining(zware emmers) :P
Gebruikersavatar
troontrapper
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 18 nov 2002 21:29
Rijdt met: VALLEY, full LX, vork SR Suntour pro xc

Bericht door troontrapper »

SPECI schreef:Vandaag heb ik ook nog is de bloso route gereden,de meeste bomen zijn idd weggehaald maar het blijft toch nog uitkijken vindt ik.Het zou eigenlijk wel is een beetje mogen regenen want het parcour ligt er veraderlijk bij,veel mul zand.Aan het begin van de blauwe route heb ik weer wa meegemaakt,op da lang recht stuk met mul zand naast dieje prikkeldraad hebde aan de linkerkant een groot bos,wel daar stond ongeveer 5 vierkante meter te branden,ikke en onze pa direct gestopt en in de verte zagen we 2 kinderen weglopen,waarschijnlijk met vuur aan't spelen ,enfin terwijl onze pa met ne grote tak probeerde om het vuur te doven ben ik zo snel mogelijk emmers water gaan halen bij het dichtsbijzijnde huis,om te blussen,gelukkig waren we er snel bij want er was veel wind en vuur verspreid snel,na een 20min. was het vuur zo goed als uitgedoofd.Het bleef nog wel smeulen maar we hebben den brandweer nog gebeld om is te komen kijken.En zo hebben ik en onze pa toch een beetje bloso route gered =D> :lol: :lol: :lol:
t'was trouwens ook een goede krachtraining(zware emmers) :P
Dit verdient respect SPECI
Gebruikersavatar
parcival
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: za 03 mei 2003 17:15
Rijdt met: Niner Air9

Bericht door parcival »

=D> =D> =D> =D> =D> =D>


Rijdt uwe pa op ne GT ?
Plaats reactie