Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

Gisteren blauw en groen gedaan, ik ga er nu een tijdje wegblijven, hier valt echt niet meer te fietsen, zo slecht
MTB-rookie
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: za 01 nov 2008 14:30
Rijdt met: Sensa Catena HS

Bericht door MTB-rookie »

Deze rode en de groene lus doe ik bijna wekelijks sinds begin november en ook de blauwe soms. Dat hardcore-slijkploeteren vond ik wel iets hebben :roll: maar als ik jullie mag gerust stellen, 'ze' zijn alvast begonnen aan de ergste slijkstukken van de groene lus, daar hebben ze geel zand gekapt + een kleine wijziging/omweg (klein bochtje van 10m) aangebracht. Ik kan de wijziging aanbevelen. Dat geel zand ligt nog niet vast en je weet niet wat er onder zit, ik ben er alvast overkop gegaan :-D
MTB-rookie
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: za 01 nov 2008 14:30
Rijdt met: Sensa Catena HS

Bericht door MTB-rookie »

Vandaag de groene en de rode lus gedaan, het slijk is weggevrozen en er is een vast rijspoor. Ook het bijgekapte geel zand ligt al vast. In de groene lus is gewijzigd: een nieuw klimmeke (ter vervanging van een andere)
Ook de niet-slijkliefhebbers kunnen nu dus probleemloos weer opdagen! :wink:
SOD.Junker
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 15 jan 2008 22:18
Rijdt met: Cube ltd Comp 2008

Bericht door SOD.Junker »

Ik ben van plan morgen ook nog eens te gaan rijden maar ik ben gistere eventjes geweest tot menne maat zen vloke weer ambetant begon te doen, en he geen wat mij opviel was dat het ferm gevaarlijk was om in die bevrozen sporen te rijden, daarom dacht ik van mss morge maar beter binnen te blijven maar als er een vast rijspoor is geen last van onverwachte,gevaarlijke situaties? ( gevaar is er altijd maar jullie wete wak bedoel ee :wink: )

als er iemand toevallig ff wilt zegge hoe et dervoor sta, ( bandendruk is ook altijd handig moesten jullie ervaring hebben, nrmaal bij dees weer iets van een 2.6 vooraan en 3 achteraan? nobby nic - racing ralph 2.25)

grtz, Junker
MTB-rookie
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: za 01 nov 2008 14:30
Rijdt met: Sensa Catena HS

Bericht door MTB-rookie »

bijna overal is er een platte rijstrook (zonder bevrozen ribbels) van +-40cm breed. als je daar van afwijkt zit je te sukkelen in de bevrozen ribbels die inderdaad gevaarlijk zijn.
Dat wil wel zeggen dat je meestal achter elkaar moet rijden zoals bij de single tracks.
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Bericht door Hans wynants »

ik zal binnen een half uur ook nog eens na lange tijd het bos gaan verkennen. ben nieuwsgierig. zal wel meevallen hoop ik. toch maar met de goede fiets ipv de mudbike.

grtz
FilipF
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: di 15 jul 2008 17:53
Rijdt met: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)

Bericht door FilipF »

ik heb vandaag 2 x de groene en een keertje de rode en de zwarte gedaan , voel heel goed te rijden allemaal !

super geamuseerd :bounce:
SOD.Junker
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 15 jan 2008 22:18
Rijdt met: Cube ltd Comp 2008

Bericht door SOD.Junker »

vandaag alles 1keer gedaan op 1 h 25m , voor mij voorlopig het record :)

mijn vrees voor bevroren moddergroeven was niet nodig het lag er egt goed en vooral snel bij :)

morge mss nog eens :p woensdag zowiso
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

1h25m is helemaal niet slecht.
MTB-rookie
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: za 01 nov 2008 14:30
Rijdt met: Sensa Catena HS

Bericht door MTB-rookie »

FilipF schreef:ik heb vandaag 2 x de groene en een keertje de rode en de zwarte gedaan , voel heel goed te rijden allemaal !

super geamuseerd :bounce:
De zwarte, die staat niet op de kaart, alhoewel 300m voorbij camping floreal staat een zwart pijltje ...

Dat ga ik de volgende keer eens volgen! Hoe lang is die zwarte lus?
Plaats reactie