Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

Eigenlijk heeft Michelleke gelijk, als je aan de T direct naar de spoorweg rijdt snij je een lus af. Normaal moet je aan de T links en voor de groene poort waar de groene lus afdraaid naar links moet je naar rechts rijden, dan kom je automatisch terug uit aan de spoorweg :wink:
Gebruikersavatar
Michelleke
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: di 19 aug 2003 22:56

Bericht door Michelleke »

$mokeyJoe schreef: Iemand bereid om eens af te spreken om daar te gaan biken?
Ik wil je eventueel ook wel eens een keertje vergezellen... maar ik ben zelf zo geen "modderbeest" :-? . Ik hou eigenlijk liever van droge weggeskes. Ikzelf woon in Ten Aard, en wellicht kom jij vanaf Mol langs het kanaal tot hier?

Ik zou dan vooraf een bordje kunnen maken, met daarop "<- GROEN // ROOD ->". Dit zouden we dan kunnen meenemen, met nen hamer en een paar nagels, zodat het mysterie van de rode pad meteen voor iedereen opgelost gaat zijn.

Morgen zit ik in De Panne, volgende week zaterdag moet ik hier thuis nog wat knutselen, en zondag is het hier plaatselijk nen TT. Maar eventueel de week nadien 's zaterdags zou voor mij eventueel kunnen... Als farmer ook goesting en tijd heeft, zou't tof zijn dat hij ons dan ook zou vergezellen... (op zondag liever niet voor mij, want dan rijd ik gewoonlijk met de club) Als jullie die zaterdag niet zouden kunnen, dan is't natuurlijk ook zeker geen probleem als jullie met z'n 2 zouden afspreken.

Laat maar iets weten.
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Fijn om zulke reacties te krijgen!Dat duid alweer op een groot enthousiasme tussen de bikers.Het zou me zeer tevreden stellen om samen met iemand van jullie op verkenning te gaan.
Ik wil gerust afspreken.Ik zeg er al direct bij dat eender welke zondag voor mij het ideale is aangezien ik zaterdags werk.Het gebeurt wel eens dat ik zaterdags niet moet werken maar dat weet ik pas op ne vrijdag namiddag... :( ...Ik wil anders wel eens een voorlopige datum afspreken.Zondag 12 december om 13u in Kasterlee aan dat duinensporthal.Ik kom dan zoals Michelleke aangeeft via het kanaal.Ik hoop dat er iemand mee kan komen.Andere datum is ook goed,dan probeer ik tijd vrij te maken.Eventueel donderdag 9 december ben ik ook de hele dag vrij(maw aan het biken :) )
Ik hoop dat we kunnen overeenkomen met een datum.
Groetjes,
$mokeyJoe
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

op een vrijdag middag ( vanaf 14u30) wil ik wel eens afspreken, maar dan wel in Herentals vertrekken :wink:
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Mmmm...ik zou zo elke dag willen gaan fietsen...maar vrijdag namiddag en dan nog in herentals vertrekken is voor mij niet haalbaar...sorry...maar ik sta wel open voor alternatieven! :wink:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Ik vind het wel heeeeeeel raar dat aan die bewuste T heel lang een houten plaatje gestaan heeft met daarop de tekst "rode lus>> en groene lus<< ":-k :-k Swat , als we'r maar geraken hè!!! Mijn maat en ik hebben ze al meermaals op beide manieren gereden...

Eu, ik kan me momenteel makkelijk vrijmaken overdag... maar ik ben genen F16 zoals de speci zelle #-o en voor mij is Kasterlee makkelijkst om te vertrekken...

12december rijd ik Ham

9december kan ie eventueel

ne zaterdag kan ook...
Gebruikersavatar
Doggy
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: za 15 mar 2003 15:59
Rijdt met: Giant NRS1, Gazelle extreme

Bericht door Doggy »

Een paar weken terug dat plaatje zien staan in een veld als je aan die T naar links rijdt. Ik dacht nog, da sta hier precies ni just #-o , maar verder ook niet bij nagedacht. Zal het werk zijn van een paar plezanterikken. [-X
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Black Phantom schreef:Potverdekke Wappy.
De overgang van groen naar rood is nochtans ook zeer duidelijk aangegeven met een wit bordje.
Op een gegeven moment rijd je naast een geitenweide en kom je op een T-splitsing uit waar pal voor u het witte bordje staat.
Groen gaat daar over een breed pad naar links.
Voor rood moet je naar rechts, je komt dan aan een spooroverweg die je oversteekt. Net over die overweg de asfaltbaan naar links (je passeert Sus Pad) en dan zit je definitief op de rode lus.
Mede hierdoor peinsde ik dat het aan die T rechts was, ook omdat dat plaatje daar lang gestaan heeft, maarre de speci is van Herentals, dus die weet wel waar ie 't over heeft è! :lol: :wink:
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

farmer/cowboy schreef:Mede hierdoor peinsde ik dat het aan die T rechts was, ook omdat dat plaatje daar lang gestaan heeft, maarre de speci is van Herentals, dus die weet wel waar ie 't over heeft è! :lol: :wink:
da bordje is er achteraf bijgezet maar de originele route is eigenlijk links.

we moeten is nekeer afspreken met heel den hoop,dan weet iedereen het :wink:
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

SPECI schreef: we moeten is nekeer afspreken met heel den hoop,dan weet iedereen het :wink:
Zegt maar wanneer...
Plaats reactie