Erezée

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Net terug van weekendje Devantave. Gelukkig een kaartje gekocht want het was echt nodig. Route2 in Erezée is rustig, veel asfalt en redelijk goed bepijld. Toch hebben we het kaartje nodig gehad. De blauwe route was wat zwaarder en ook hier dankbaar gebruik gemaakt van het kaartje. De routes zijn middelmatig. Ook goed voor de recreant.
trooper
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 26 apr 2007 22:53
Rijdt met: =Cube CC limited

Bericht door trooper »

wij hebben een weekendje erezee achter de rug,

begonnen met de rode route 2 met start aan kerk erezee.
Route van 9km , maar eigenlijk te kort, 1 stevige klim die te voet moest beklommen worden , gevolgd door een felle afdaling, en dan nog een paar
asfaltheuvels. Waarschijnlijk rode route door het hoogteverschil.

Terug aan de kerk, dan maar de blauwe route gedaan (20km):
Heel mooi parcour met afwisseling tussen lange klimmen op mooie paden,
singletracks downhill, door riviertjes. Af en toe goed op pijltjes moeten letten, maar zeker goe te doen.
De blauwe is zeker een aanrader.

Totaal bracht ons op 50km ardense offroad met een 20km/u gemiddeld.
Ief
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 14:26
Rijdt met: CUBE reaction GTC SL

Bericht door Ief »

ik ga dit nog eens boven halen.

een vraagske. weet er iemand waar ik moutainbike kaarten kan bestellen van de provincie luxemburg. of de streek rond Erezee

alvast bedankt
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Ief schreef:ik ga dit nog eens boven halen.

een vraagske. weet er iemand waar ik moutainbike kaarten kan bestellen van de provincie luxemburg. of de streek rond Erezee

alvast bedankt
je kan de kaarten in het VVV kantoor van Erezee halen of bestellen op 086/47.73.01
Kaart beschikbaar € 6,20 +€ 1,24 verzendingskosten, € 1,24 voor het boekje VTT (met 6 wandelingen ook) rekeningnummer: 000-0282464-97, SI Erezee

hier zijn ook enkele kaarten te bekijken op http://www.ourthe-et-aisne.be/nl/panneau_vtt.html


Massini 8)
Ief
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 14:26
Rijdt met: CUBE reaction GTC SL

Bericht door Ief »

ok merci. heb ze net besteld
Gebruikersavatar
Heinz
Mountainbiker
Berichten: 369
Lid geworden op: za 19 okt 2002 19:06

Bericht door Heinz »

Is iemand hier nog laatst geweest? Welke routes zijn er aan te raden?
Gebruikersavatar
jmeurs
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 15 jul 2006 17:52
Rijdt met: Massini Carbon
Contacteer:

Bericht door jmeurs »

Heinz schreef:Is iemand hier nog laatst geweest? Welke routes zijn er aan te raden?
Wanneer ben je in de buurt? zet de auto op de parking en bel maar aan op rue du ban 39 in Fronville. Ik zal u wel een paar mooi streken in en rond Erezee laten zien :wink:
Gebruikersavatar
Heinz
Mountainbiker
Berichten: 369
Lid geworden op: za 19 okt 2002 19:06

Bericht door Heinz »

jmeurs schreef:
Heinz schreef:Is iemand hier nog laatst geweest? Welke routes zijn er aan te raden?
Wanneer ben je in de buurt? zet de auto op de parking en bel maar aan op rue du ban 39 in Fronville. Ik zal u wel een paar mooi streken in en rond Erezee laten zien :wink:
Jammer, ik ben vorig weekend geweest... wel een aantal leuke routes daar!
Plaats reactie