Genk - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: Genk - Bloso

Bericht door Wacky-S »

Ik zou zeggen, rij de rode eens en sla de kleine paadjes die er links en rechts van liggen in :wink:
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Re: Genk - Bloso

Bericht door Jolyrodger »

Jurgen, ik rij deze routes regelmatig om te controleren en ook omdat ik in de buurt woon.
Dat je terecht kwam op de zwarte en/of blauwe route van de Hoge Kempen heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de groene en de rode lus samen komen in As, en samen oplopen tot achter het golfterrein, waar de zwarte en de blauwe lus naar links afdraaien, en de groene en de rode naar rechts.
Wat betreft u "cros gelegenheid" moet ik u een beetje teleurstellen! Noch op de groene noch op de rode is er zoiets als een cros parcours. Daar kun je wel, op een paar plaatsen, van het parcours weg zoiets tegen komen, zoals de mijnterril van Winterslag, of de lange singletrack aan de stuifzandstraat, die wel leuk is om te doen. Voor de mijnterril zul je wel eerst bergop moeten natuurlijk.
Plaats reactie