Goed berijdbare routes bij slecht weer

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
ThibautD
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 03 nov 2013 11:16

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door ThibautD »

Groene lus Roeselare, op enkele stukjes na ook perfect te doen. Althans als het niet te zwaar geregend heeft, want dan is het erg moeilijk.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Dorst heb ik ook al gedaan, was toen moddervrij.

Antwerpen Linkeroever is ook nog deftig al kan die track niet echt een week lang regen hebben, maar lag altijd nog beter dan elders. Nadeel is: niet bepijld dus je moet beetje uitproberen en testen. Wel leuke tracks over verschillende stukken die je mits beetje combineren na elkaar kan vormen tot lange singletrack.
wouterj
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 04 sep 2013 22:05

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door wouterj »

Waar op linkeroever zijn die singletracks?
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door BerggeitCasualFietser »

In de hoek van de N49 die naar de ring loopt, singeltrack je moet geen ardennen style verwachten maar t is er leuk rijden vind ik.
Ik vertrek altijd langs een kasseibaantje dat tot tegen express loopt, dan ga ik die tracks af, via fitness kom je aan rotonde en rij je viaduct van ring over en ga ik daa op nieuw op domein dat richting charles de coster laan loopt en tot de tegen de baan loopt. je kan evt daar oversteken, die tracks zijn wat breder, ik neem het altijd mee en dan kom je verder ri waaslandtunnel uit. Terug oversteken, tss de flats naar nieuw deel dat rond de vijver loopt aan de zeilclub, je kan erna boven de kennedy rijden en terug inpikken en zo richting burcht gaan.
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door sam2300 »

wouterj schreef:Waar op linkeroever zijn die singletracks?
Naamsgewijs: Sportpark, Vlietbos, Parkbos, Middenvijvers, Reigersbos, Blokkersdijk, Galgenweel, Burchtse weel.

Ik heb vanuit Kruibeke een heel mooi tochtje dat altijd 100% perfect berijdbaar is, +-41km. Jammer genoeg heb ik deze niet getracked... Als ik nog eens naar daar ga zal ik mijn gps meenemen, en dan post ik de track hier wel.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door BerggeitCasualFietser »

sam2300 schreef:
wouterj schreef:Waar op linkeroever zijn die singletracks?
Naamsgewijs: Sportpark, Vlietbos, Parkbos, Middenvijvers, Reigersbos, Blokkersdijk, Galgenweel, Burchtse weel.

Ik heb vanuit Kruibeke een heel mooi tochtje dat altijd 100% perfect berijdbaar is, +-41km. Jammer genoeg heb ik deze niet getracked... Als ik nog eens naar daar ga zal ik mijn gps meenemen, en dan post ik de track hier wel.
Gij zijt gewoon goe met tracks en straatnamen (zie topic Schorre) :lol:

Bij gelegenheid kom ik eens tot Kruibeke en kan ik nog wat paadjes bijleren als je dat ziet zitten ;) Ploetervrij wel te verstaan ](*,)
Gebruikersavatar
InS
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 19 mar 2012 11:15
Rijdt met: Jet9 RDO / Air9 RDO / Air9 Alu
Contacteer:

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door InS »

sam2300 schreef:
wouterj schreef:Waar op linkeroever zijn die singletracks?
Naamsgewijs: Sportpark, Vlietbos, Parkbos, Middenvijvers, Reigersbos, Blokkersdijk, Galgenweel, Burchtse weel.

Ik heb vanuit Kruibeke een heel mooi tochtje dat altijd 100% perfect berijdbaar is, +-41km. Jammer genoeg heb ik deze niet getracked... Als ik nog eens naar daar ga zal ik mijn gps meenemen, en dan post ik de track hier wel.
zeker doen! hier ook grote interesse!
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door sam2300 »

Ja, laat maar weten als je eens tijd hebt om te gaan rijden. Ben vrij veel thuis(werk 3 dagen per week, wel van 12u eeee!) tochtje is trouwens nog mooier geworden door de aanleg van de kortbroekpolder... En ook ik rijd niet graag in de modder, wees gerust. Btw: berggeit, we moeten nog altijd eens naar de schorre ook!:)
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door BerggeitCasualFietser »

sam2300 schreef:Ja, laat maar weten als je eens tijd hebt om te gaan rijden. Ben vrij veel thuis(werk 3 dagen per week, wel van 12u eeee!) tochtje is trouwens nog mooier geworden door de aanleg van de kortbroekpolder... En ook ik rijd niet graag in de modder, wees gerust. Btw: berggeit, we moeten nog altijd eens naar de schorre ook!:)
das goe, maar kga eerst een levensverzekering afsluiten ;)
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door TaurineR »

Door de winter zijn alle netels weg in het vlietbos, en zelfs nu het ligt er goed bereidbaar bij.
Het is niet groot, en enkel geschikt om wat te spelen, en technische stukjes te oefenen.
Plaats reactie