Goed berijdbare routes bij slecht weer

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Hoe ligt dat daar nu, want hebbet het ginter ook al nat geweten in het verleden...
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door TaurineR »

Als het ganse waasland er verzopen bijligt, en het smorgens nog geregend heeft, dan kan je smiddags in tvlietbos fietsen zonder een plasje tegen te komen.
Het is er wel niet groot, na een uurtje heb je alle klimmetjes en dalletjes al 7 keer op en af gereden.
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door sam2300 »

GPS Linkeroever
http://www.endomondo.com/workouts/197390242/9878273

Dit is nog iets dat ik heb gevonden. Als je wilt kan je de file downloaden bij "export". Hier en daar is de rit wel voor verbetering vatbaar, maar ik was toen met een minder ervaren biker dus heb wat stukjes laten liggen. Het geeft alleszins wel een indicatie en dan kan je zelf nog wat verkennen.
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door sam2300 »

Er zijn blijkbaar wel enkele afdalingskes bijgekomen in t vlietbos, sinds de laatste keer dat ik er passeerde. Er zit zelfs 1 redelijk moeilijk tussen. Ze liggen tegen de zijkant van die "heuvel". Have fun...
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door TaurineR »

sam2300 schreef:Er zijn blijkbaar wel enkele afdalingskes bijgekomen in t vlietbos, sinds de laatste keer dat ik er passeerde. Er zit zelfs 1 redelijk moeilijk tussen. Ze liggen tegen de zijkant van die "heuvel". Have fun...
Kweet het, ik ben er wekelijkse vaste klant, mooie padjes nu...
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door sam2300 »

Ik heb er enkele weken terug ook een paar gasten van granville Factory team daar bezig gezien. Alleszins plezant, die afdalingskes... Ook is de omgevallen boom die over dat leuke trackje naast die heuvel lag verwijderd.
Heb ook voor het eerst een track gereden die op en neer slingerde over een gracht, maar denk dat die er wel al even ligt.

De zondag rijd ik terug naar daar maar dan met de club... Gr
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Heb dit weekend tt gepland, als ik echt niet uit mijn bed kan, kom ik af :D
Gebruikersavatar
greenie
Mountainbiker
Berichten: 561
Lid geworden op: wo 07 apr 2004 18:09

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door greenie »

iemand tijd en zin om mij morgen of zondag wegwijs te maken in de paadjes rond Vlietbos, Parkbos, Sportpark, …
laat maar weten waar we afspreken
Gebruikersavatar
trailgrip
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 23 sep 2020 15:25
Contacteer:

Re: Goed berijdbare routes bij slecht weer

Bericht door trailgrip »

Hallo,

Trailgrip Bikepacking Adventures ontwikkelde verschillende 'Escape The City' mountainbike routes, die vertrekken en eindigen nabij het station Antwerpen Berchem.

Op deze routes geen spectaculaire afdalingen, technische uitdagingen of vergezichten. Wel ontdek je verrassend mooie omgevingen en natuurschoon met elkaar verbonden via rustige wegen. Waar mogelijk gaan de routes over onverharde paden, autovrije wegels of wegen met beperkt autoverkeer.

Je kan de routes en meer informatie terug vinden op de website van Trailgrip via deze link: Trailgrip | Escape The City. Laat gerust jouw reacties over de mountainbikeroutes achter.

Veel mountainbike plezier!
Plaats reactie