Biken in de Ardennen....

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
dennisVO
Mountainbiker
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 14 feb 2014 23:30
Rijdt met: Canyon Spectral CF 8.0 2017

Re: Biken in de Ardennen....

Bericht door dennisVO »

Afgelopen weekend Ondenval 3 (Wolfsbusch) gereden. Echt een knappe route!! Technische stukken om de vingers van af te likken. Best wel met GPS rijden, want er is ergens een stuk waar meerdere pijltjes ontbreken. Allicht gesaboteerd :-/

Ook Malmedy 2 gereden. Niet echt superinteressant, op 1 supertof technisch stuk met massa's wortels na.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Biken in de Ardennen....

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Ah wist niet dat wolfsbusch in een vaste route zat, heb dit gereden tijdens waimes dacht ik?

toch eens nader bekijken bij gelegenheid
Gebruikersavatar
dennisVO
Mountainbiker
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 14 feb 2014 23:30
Rijdt met: Canyon Spectral CF 8.0 2017

Re: Biken in de Ardennen....

Bericht door dennisVO »

BerggeitCasualFietser schreef:Ah wist niet dat wolfsbusch in een vaste route zat
de onderste tour: http://www.eastbelgium.com/nl/ontspanni ... /ondenval/" onclick="window.open(this.href);return false;

de moeite!!
jan123
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: vr 27 apr 2012 14:53
Rijdt met: KTM MYROOM prestige

Re: Biken in de Ardennen....

Bericht door jan123 »

Iemand tips om rond vielsalm te gaan mtb'n.
toerkes van ong 20 tot 30 km om samen met de dochter te rijden met het paasweekend.
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Biken in de Ardennen....

Bericht door geertg »

Kijk eens op http://www.randobel.be" onclick="window.open(this.href);return false;
LowieVanee
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: di 07 apr 2015 13:38
Rijdt met: Cube LTD SL 29er 2015

Re: Biken in de Ardennen....

Bericht door LowieVanee »

Wij gaan begin mei een weekend gaan MTB'en met enkele vrienden in Malmedy.
Heeft er iemand aanraders? welke routes moeten we daar zeker doen?
Het mag ook al eens wat technischer zijn :)
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2052
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Re: Biken in de Ardennen....

Bericht door LuckyIron »

LowieVanee schreef:Wij gaan begin mei een weekend gaan MTB'en met enkele vrienden in Malmedy.
Heeft er iemand aanraders? welke routes moeten we daar zeker doen?
Het mag ook al eens wat technischer zijn :)
1 adres : http://solosride.be/solosride%202.0/low ... 0info.html" onclick="window.open(this.href);return false;
luc dv
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 12 apr 2015 21:21

Re: Biken in de Ardennen....

Bericht door luc dv »

Vorige week in Landal park aan Lac de l'eau d'heure gelogeerd, daar stonden informatieborden met mountainbikeroutes op maar niet het aantal km.
Dan maar eens geinformeerd aan de receptie op landalpark of zij daar info over hadden , die stuurden ons naar de infostand aan de stuwdam.
Daar hadden ze ook niks van informatie ivm. mountainbike routes
1 gele route loopt door het Landalpark zelf ,weet iemand hoelang die is? Op de infoborden stonden daar in de buurt ook nog 1 blauwe ,1gele en 1 rode route, kan mij daarvan ook iemand info geven ?
JDSsmetje
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 13 apr 2015 22:11

Re: Biken in de Ardennen....

Bericht door JDSsmetje »

Goedenavond! Ik zou graag eind juni ergens gaan mountainbiken in de Ardennen. De bedoeling is wel dat het zo technisch en moeilijk mogelijk is (maar toch bewegwijzerd) Ik dacht aan route 6 in Houffalize en het WK-parcourtje, maar ik heb ergens gelezen dat die route 6 nogal saai is soms. Zijn er routes die nog uitdagender zijn in de Ardennen? Wel niet langer dan 50km aub, en we moeten de mountainbikes ook ter plaatse kunnen huren. Alvast bedankt :)
vk1238
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 04 sep 2013 16:19
Rijdt met: Gt zaskar Carbon - sportivo fiandra

Re: Biken in de Ardennen....

Bericht door vk1238 »

een aantal weken terug in bouillon gezeten. Echt de moeite om daar eens te rijden, wel boven de 50km. zaterdag had ik er 90 en zondag 65.
vorig weekend met een paar vrienden in laneuville gezeten en routes van la roche gedaan. mooi gevarieerd met een aantal prachtige singletracks.

grtz
Plaats reactie