je kan parkeren of fietsen naar de Sporthal, Kattenbroek 14, 2650 Edegem.TaurineR schreef:Heb je geen exact adres (straatnaam, gemeente), zodat ik mijn garmin kan vertellen waar hij heen moet rijden?
dat ligt er vlak naast.
je kan parkeren of fietsen naar de Sporthal, Kattenbroek 14, 2650 Edegem.TaurineR schreef:Heb je geen exact adres (straatnaam, gemeente), zodat ik mijn garmin kan vertellen waar hij heen moet rijden?
Spoorweg beding zelf volledig offroad op ongeveer 1 km na juist het stuk waar je de Nete moet passeren heb je enkele km verhard max 3 waarvan je nog een stuk tussen Sint kat Waver en Walem kan offroad gaan PS als je de weg kent kan je bijna offroad gaan van parcours van Edegem naar dat van de schorre in Boom en Terhagen ookaresius schreef:Hmm, die spoorwegbedding klinkt een leuker alternatief dan de F1 fiets-o-strade.
Dringend eens proberen.
Bericht door NewbieBiker »
Dringend de streek daar eens gaan verkennen met joupatje2 schreef:Spoorweg beding zelf volledig offroad op ongeveer 1 km na juist het stuk waar je de Nete moet passeren heb je enkele km verhard max 3 waarvan je nog een stuk tussen Sint kat Waver en Walem kan offroad gaan PS als je de weg kent kan je bijna offroad gaan van parcours van Edegem naar dat van de schorre in Boom en Terhagen ookaresius schreef:Hmm, die spoorwegbedding klinkt een leuker alternatief dan de F1 fiets-o-strade.
Dringend eens proberen.
Ik kan tijdens de week heel dikwijls maar tussen 27 april en 14 mei ben ik met vakantie er na wil ik gerust eens afsprekenNewbieBiker schreef:Dringend de streek daar eens gaan verkennen met joupatje2 schreef:Spoorweg beding zelf volledig offroad op ongeveer 1 km na juist het stuk waar je de Nete moet passeren heb je enkele km verhard max 3 waarvan je nog een stuk tussen Sint kat Waver en Walem kan offroad gaan PS als je de weg kent kan je bijna offroad gaan van parcours van Edegem naar dat van de schorre in Boom en Terhagen ookaresius schreef:Hmm, die spoorwegbedding klinkt een leuker alternatief dan de F1 fiets-o-strade.
Dringend eens proberen.