Bonheiden - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
frederikc
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 22 aug 2008 23:36
Rijdt met: Trek Remedy 8, BH Trail Hunter D60K

Bericht door frederikc »

waarom anders niet op een zondag allemaal gezellig samen uittesten
aan een gemiddelde tempo van 15km/u (of een klein beetje meer) anders kan ik niet volgen :oops: #-o

kunne we eens een gezicht plake op iedereen van deze topic
wie weet hebbe me mekaar al verschillende keren voorbij gelopen zonder dit te weten :lol:
Gebruikersavatar
DeGlenne
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: zo 22 mar 2009 16:31
Rijdt met: NinerD Moonduster,Kona Unit Ss, Kona Paddywagon

Bericht door DeGlenne »

Ik ben net de tour gaan rijden en alles was vrij duidelijk, tot aan de weynesbaan naast het kerkhof,daar moet je zo even over nen boer ze veld en dan direct het bos in,maar daar is geen pad op pijl te bezien :) (moeten ze nog plaatsen) maar je moet gwon doorgaan tot aan het tennisveld en daar ligt ne groenen draad platgetrapt :D vanaf daar staan er terug pijlen!
Is toffe route vindik en ik pik hem direct aan van bij me thuis!

Kga deze zondag mss terugrijden ofwel de tourtocht van haacht

Greetngs
Den Deze
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 23:44
Rijdt met: Cl!mb Adept 1.0 2011

Bericht door Den Deze »

DeGlenne schreef:Ik ben net de tour gaan rijden en alles was vrij duidelijk, tot aan de weynesbaan naast het kerkhof,daar moet je zo even over nen boer ze veld en dan direct het bos in,maar daar is geen pad op pijl te bezien :) (moeten ze nog plaatsen) maar je moet gwon doorgaan tot aan het tennisveld en daar ligt ne groenen draad platgetrapt :D vanaf daar staan er terug pijlen!
Is toffe route vindik en ik pik hem direct aan van bij me thuis!

Kga deze zondag mss terugrijden ofwel de tourtocht van haacht

Greetngs
Mijn broer (de glenne )en ik hebben deze toch vandaag gedaan en hij was idd vrij leuk om te rijden.
Enkel aan de weynesbaan aan het kerkhof is het ff wat zoeken, maar was best wel plezant om daar me uw fiets wat te foefelen om hem terug op het parcours te krijgen.
Al bij al een leuke ervaring :)
Guy-ant
Mountainbiker
Berichten: 140
Lid geworden op: vr 03 okt 2008 00:35
Rijdt met: Canyon Nerve XC 9.0

Bericht door Guy-ant »

Steeds op zoek naar pijltjes wanneer ik me per fiets verplaatste heb ik inderdaad aan de Krnakhoeve een paaltje zien staan.
Het was een rood : geldt er voor mtb parcours zo iets als moeilijkheidsgraad van groen,blauw,rood naar zwart ?Dan zou het een niet zo (heel) gemakkelijk parcours zijn ?

Om het parcours eens gezamenlijk te rijden lijkt me wel een goed idee.Eventueel eens op een avond ?Ev. licht meenemen.
Hoe lang is het parcours ? +- 40 km ?15/u = +- 3u rijden.
In het weekend (als ik niet moet werken) rij ik liever TT's.
Gebruikersavatar
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: za 17 mei 2008 19:13
Rijdt met: Trek Farley 6

Bericht door Ivanhoe el biker loco »

Ik kan ook niet wachten om hem eens te rijden! Kan een leuk trainingsparcour worden ,met die van putte en bonheiden aan elkaar geschakeld!
Guy-ant
Mountainbiker
Berichten: 140
Lid geworden op: vr 03 okt 2008 00:35
Rijdt met: Canyon Nerve XC 9.0

Bericht door Guy-ant »

Ivanhoe el biker loco schreef:Ik kan ook niet wachten om hem eens te rijden! Kan een leuk trainingsparcour worden ,met die van putte en bonheiden aan elkaar geschakeld!
Met die van Putte om los te rijden ... :roll: :drunk:
Gebruikersavatar
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: za 17 mei 2008 19:13
Rijdt met: Trek Farley 6

Bericht door Ivanhoe el biker loco »

Guy-ant schreef:
Ivanhoe el biker loco schreef:Ik kan ook niet wachten om hem eens te rijden! Kan een leuk trainingsparcour worden ,met die van putte en bonheiden aan elkaar geschakeld!
Met die van Putte om los te rijden ... :roll: :drunk:
Ja zoiets! :-D
K10
Mountainbiker
Berichten: 667
Lid geworden op: za 07 okt 2006 20:07
Rijdt met: speci epic

Bericht door K10 »

Ivanhoe el biker loco schreef:
Guy-ant schreef:
Ivanhoe el biker loco schreef:Ik kan ook niet wachten om hem eens te rijden! Kan een leuk trainingsparcour worden ,met die van putte en bonheiden aan elkaar geschakeld!
Met die van Putte om los te rijden ... :roll: :drunk:
Ja zoiets! :-D
ik ben anders op die van Putte ne keer stevig op mijn bek gegaan, maar dat lag aan mijn klikpedalen :-)
net voor die bulten/putten-strook...
Gebruikersavatar
frederikc
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 22 aug 2008 23:36
Rijdt met: Trek Remedy 8, BH Trail Hunter D60K

Bericht door frederikc »

daarjuist de tocht gereden

heel mooi toertje , niet te veel asfalt,
nu en dan wat vals plat en toffe boswegskes
kwam uit op 28 km
ik geloof dat alle paaltjes er staan, of toch al voldoende om niet verloren te rijden :lol:
alhoewel er aan de kerk van rijmenam ook en gevaarbordje mag komen bij het pijltje, als je oversteekt aan het pijltje zelf zit je in een bocht waar je geen aankomend verkeer vanuit muizen kunt zien aankomen
levensgevaarlijk #-o

=D>

plus je kunt op de bloso van putte aansluiten en op die van haacht

deze ga ik zeker meermaals rijden :-)
K10
Mountainbiker
Berichten: 667
Lid geworden op: za 07 okt 2006 20:07
Rijdt met: speci epic

Bericht door K10 »

frederikc schreef: alhoewel er aan de kerk van rijmenam ook en gevaarbordje mag komen bij het pijltje, als je oversteekt aan het pijltje zelf zit je in een bocht waar je geen aankomend verkeer vanuit muizen kunt zien aankomen
levensgevaarlijk #-o
ik woon zelfs in dienen bocht 8)
elke morgen oversteken :-)
Plaats reactie