routes noord limburg

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: routes noord limburg

Bericht door lowie »

Intussen is vanmorgen toen ik wakker lag in bed (waar ne mens al niet ligt aan te denken :-) ), mijn euro gevallen :
de rode Blekerheide-wandeling gaat over de brug.
Voor tracks kan je bvb op gpsies.com "Lommel" - "straal tot 5 km" - "mountainbike" intikken.
Gebruikersavatar
Biker23
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 20 sep 2010 18:35
Rijdt met: Cannondale flash 29 carbon 1, Cannondale conto

Re: routes noord limburg

Bericht door Biker23 »

Vandaag ik mijn ukkie naar Lommel gereden om er de 3bloso routes te rijden vertrekkend van aan de Soeverein. Vond het een mooi omgeving, afwisseling en goed bewijzerd. Enkel begin wat zoeken naar de juiste, wat e rloppt ook een wandel-looproute. Verder weinig modder had op een 36 km durende trip. Volgend keer kattenbos doen.
Frok
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 20 jan 2013 13:58
Rijdt met: Een tweewieler

Re: routes noord limburg

Bericht door Frok »

Biker23 schreef:Vandaag ik mijn ukkie naar Lommel gereden om er de 3bloso routes te rijden vertrekkend van aan de Soeverein. Vond het een mooi omgeving, afwisseling en goed bewijzerd. Enkel begin wat zoeken naar de juiste, wat e rloppt ook een wandel-looproute. Verder weinig modder had op een 36 km durende trip. Volgend keer kattenbos doen.

Kattenbos al gedaan ondertussen?

Ik heb hem dinsdag is gereden, eerste keer trouwens, vertrokken van thuis en toen de groene route opgepikt. naar mijn mening best een leuke route O:)
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: routes noord limburg

Bericht door lowie »

Frok schreef:Kattenbos al gedaan ondertussen?

Ik heb hem dinsdag is gereden, eerste keer trouwens, vertrokken van thuis en toen de groene route opgepikt. naar mijn mening best een leuke route O:)
Kattenbos is intussen in orde gebracht, waardoor de kleurenverwarring uit de wereld is geholpen.
(Ik denk dat enkel de routes aan de Souverein nog een tijdelijke bewegwijzering hebben, maar heb er de laatste 14 dagen niet echt meer op gelet - in je eigen speeltuin volg je nu eenmaal niet de routes)
Frok
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 20 jan 2013 13:58
Rijdt met: Een tweewieler

Re: routes noord limburg

Bericht door Frok »

lowie schreef:
Frok schreef:Kattenbos al gedaan ondertussen?

Ik heb hem dinsdag is gereden, eerste keer trouwens, vertrokken van thuis en toen de groene route opgepikt. naar mijn mening best een leuke route O:)
Kattenbos is intussen in orde gebracht, waardoor de kleurenverwarring uit de wereld is geholpen.
(Ik denk dat enkel de routes aan de Souverein nog een tijdelijke bewegwijzering hebben, maar heb er de laatste 14 dagen niet echt meer op gelet - in je eigen speeltuin volg je nu eenmaal niet de routes)
Nee klopt :-D

Maar aangezien ik de eerste keer in kattenbos ging mtb'en vond ik het wel een goed idee om de (groene) route te volgen :wink:
Tijdens die route rijdt je precies voorbij veel leuke(re) wegjes, maar die zijn voor de volgende keer :wink:
Soeverein ben ik nog niet geweest, die komt ook nog aan de beurt :-)
Eijsbiker
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: di 28 sep 2004 20:35
Rijdt met: Trek 8.8

Re: routes noord limburg

Bericht door Eijsbiker »

Routes aan de Soeverein zijn intussen ook in orde gebracht, de papieren pijltjes zijn nu veranderd in originele Bloso pijlen.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Re: routes noord limburg

Bericht door kawa »

Vandaag blauw en groen van Overpelt gereden.
De blauwe lus bevat wel enkele mooie stukken, de groene was wat minder.
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: routes noord limburg

Bericht door flipp »

Donderdagavond eventjes de rode route van Bocholt gereden. Het was prachtig weer en ik woon hier vlakbij.
Verwachtingen waren niet hoog, maar wilde het toch eens zien.

Awel.... wegblijven. Deze is echt echt slecht. Totaal geen mtb waardig. Volgens mij is deze route maar 30% offroad en dan zijn deze nog saaie brede traktorsporen.
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: routes noord limburg

Bericht door G-m@n. »

flipp schreef:Donderdagavond eventjes de rode route van Bocholt gereden. Het was prachtig weer en ik woon hier vlakbij.
Verwachtingen waren niet hoog, maar wilde het toch eens zien.

Awel.... wegblijven. Deze is echt echt slecht. Totaal geen mtb waardig. Volgens mij is deze route maar 30% offroad en dan zijn deze nog saaie brede traktorsporen.
hahaha, vooral dat stuk van de PRB waar je aan de kanaal komt tocht aan de sporthal in Bocholt. das gewoon 95% tarmac
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: routes noord limburg

Bericht door flipp »

Daar ben ik nog niet eens geweest. Ik woon in Bree en ben aan't oud kanaal van Beek de route opgereden, zo richting Stramproy en in Lozen heb ik het opgegeven. Omdat ik wist dat het nu richting centrum Bocholt zou gaan en het er toch niet op zou beteren....
Plaats reactie