Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door patje2 »

sam2300 schreef:Beterschap!

voor u ook vallen duurt 2 sec revalideren soms meer dan2 maand
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door patje2 »

patje2 schreef:Gisteren een beetje lullig gevallen eerst even op EHBO langs gegaan maar daar doorverwezen naar spoed (of traag) na meer dan 4uur wachten been in het gips konden op de fotokes niet zien wat er juist was ze vermoeden een schilfertje los gekomen van het bod morgen terug naar de ziekenhuis fotograaf om nog enkele fotokes
De blesure valt best mee binnen 14 dagen zal ik al terug aan het biken zijn heb nu enkel nog steunverband aan om te werken
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door sam2300 »

Da valt dan idd nog mee. Denk dat voor mij het mtb jaar erop zit, te veel modder binnenkort.
Ik betwijfel of de schorre/terhagen dit jaar nog deftig opgedroogd raakt trouwens...
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door patje2 »

Viel zondag nog redelijk goed mee ben niet gevallen door de ondergrond maar door stuurfout
sparkx
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: za 02 sep 2006 11:15
Rijdt met: Specialized

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door sparkx »

Blijkbaar zouden ze tegen 2017 de kleiputten in Terhagen helemaal tegen de vlakte smijten om een Golfterrein aan te leggen :evil: :evil: :evil: .
Weet iemand hier meer van, kunnen we hier nog iets tegen doen Petitie e.d. of ist kalf al verdronken?
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

sparkx schreef:Blijkbaar zouden ze tegen 2017 de kleiputten in Terhagen helemaal tegen de vlakte smijten om een Golfterrein aan te leggen :evil: :evil: :evil: .
Weet iemand hier meer van, kunnen we hier nog iets tegen doen Petitie e.d. of ist kalf al verdronken?
Van wie hebt de gij dat nieuws ? :oops:
sparkx
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: za 02 sep 2006 11:15
Rijdt met: Specialized

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door sparkx »

Zou blijkbaar een folder rondgegaan zijn in alle brievenbussen van Boom. Heb het zelf ook nog ni gezien , maar da zou wel kl#te zijn.
@Flashing anders moet gij uw licht ff opsteken in de Schorre en eens horen. Ik vind er in de pers ook niks van terug.
Volgens hetgeen ik gehoord heb zou de nieuwe eigenaars ook ineens die bodem gaan saneren e.d.
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

sparkx schreef:Zou blijkbaar een folder rondgegaan zijn in alle brievenbussen van Boom. Heb het zelf ook nog ni gezien , maar da zou wel kl#te zijn.
@Flashing anders moet gij uw licht ff opsteken in de Schorre en eens horen. Ik vind er in de pers ook niks van terug.
Volgens hetgeen ik gehoord heb zou de nieuwe eigenaars ook ineens die bodem gaan saneren e.d.
ik wist er wat van maar dacht dat het nooit ging komen, ik ga is raad vragen via de provincie en de gemeentes
sparkx
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: za 02 sep 2006 11:15
Rijdt met: Specialized

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door sparkx »

Ben zelf van Waarloos, wij organiseren zoals je wel weet volgende week onze toertocht. Als je er iets concreets van weet mag je het altijd laten weten. Misschien dat we tegen dan al een of andere petitie kunnen starten en aan de starters vragen of ze willen tekenen.
tib888
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 10 aug 2009 15:45
Rijdt met: geen

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door tib888 »

Klopt, aan de rode laars. Ondertussen al terug 50km op de racefiets kunnen doen, maar ieder putje is een marteling... Soit, ik hoop nog op tijd fit te raken alvorens de regen de boomse klei weer in bruine zeep verandert voor de rest van het jaar.
Wat bedoelen jullie eigenlijk met "de rode laars"?
Plaats reactie