Routes aan de kust?

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Tommie
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 16 jan 2003 21:31
Rijdt met: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

[permanente routes]Kust

Bericht door Tommie »

K ben van plan om na mijn tweede zit der eens stevig tegenaan te gaan. =D> :bounce:

Zou graag aan de kust eens gaan rijden. Der zijn routes in de panne en oostende zoals ik kon zien. Zijn der die deze routes al gereden hebben of die andere routes weten aan de kust??

THX
d@Mit
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Contacteer:

Bericht door d@Mit »

Volgens de commentaren die ik lees op deze pagina's; http://www.mtbroutes.be/provincie.aspx?id=10. Is de route in de Panne het mooiste van de twee maar met z'n afstand van 4 kilometer niet echt uitdagend.
De andere route in Oostende bestaat blijkbaar enkel uit asfalt.
(Nogmaals dit maak ik op uit de commentaren toegevoegd door mensen die de routes hebben afgelegd) Het lijkt me interessanter om uit te wijken naar het binnenland (Ieper, Heuvelland,...)
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Mmm... De bepijling in Oostende laat het bovendien volledig afweten. Ik zou daar slechts in laatste instantie naar toe gaan, tenzij je echt niks beter te doen hebt.
Gebruikersavatar
Tommie
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 16 jan 2003 21:31
Rijdt met: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Bericht door Tommie »

Hmmm mss een beetje hier of ginds in de duinen gaan krossen. Of idd mss beter iets meer het binnenland ingaan? Maar die van de panne is die geen 30 km lang??? Volgens ik op de Mountainbike.be site kan zien????
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

Hallo Tommie,

Ik weet niet waar je op vakantie bent maar als je er eens stevig wilt in vliegen kom gerust eens af op onze avondtraining.

Er wordt gestart op woensdagavond stipt om 19.00 uur achter de kerk van Middelkerke een ruime parking is er aanwezig.

Moesten er nog leden van het forum eens willen meerijden kom gerust af.

Er wordt steeds gewacht achter iedere onverharde strook . dus iedereen kan gerust eens proberen mee te rijden
Gebruikersavatar
Tommie
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 16 jan 2003 21:31
Rijdt met: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Bericht door Tommie »

Hmmm dat zegt me wel iets. Zal nog wel iets laten weten indien k eens ga meerijden
Gebruikersavatar
nightbiker
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 30 nov 2004 10:42
Rijdt met: Cannondale

Routes aan de kust.

Bericht door nightbiker »

Ik ga 1 week met vakantie naar de kust (Heist). Kan iemand me een goede route aanbevelen?
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Gebruikersavatar
Gunter
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: di 11 nov 2003 00:28
Rijdt met: ne witte

een permanente route die op het strand komt?

Bericht door Gunter »

is er een vaste (toegelaten) route die de Belgische stranden ergens doet?? ik dacht van niet en heb via via gehoord dat er eentje mogelijk in de maak zou zijn
Huffy
Mountainbiker
Berichten: 303
Lid geworden op: do 26 jan 2006 15:19
Rijdt met: SCOTT bikes
Contacteer:

Re: De Haan-Wenduine

Bericht door Huffy »

Blink360 schreef:Daar moet ge dus ook eens gaan...
Sportcentrum Haneveld (De Haan) hebben ze een licht technisch parcours met hindernissen (allemaal te overwinnen) van ongeveer 1,5 km en richting Wenduine heb je bos...waar je illegaal wel wat hoogteverschil merkt...of in Wenduine aan het zwembad kan je ook ruim tiental meters hoogteverschil overwinnen (ideaal om te freeriden) met trappekes e.d.m.
heeft iemand daar soms wat meer info over? , over dat in de haan , sportcentrum hanenveld?

ongeveer bij middelkerke , waar de cyclocross deze winter was is ook een licht mtb parcours , maar veel houd deze ook nie in...
Plaats reactie