schorre te oostende

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

17:04 was het snelste ooit, maar gemiddeld zit ik tussen de 17:30 à 18:00.
Maar 16:00 rond, ik ga nog veel moeten trainen. Chapeau =D>
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Bericht door koenvools »

De eerste keer dat ik daar heb gereden, heb ik ook eens een rondje doorgevlamd. Ik wam op 17min36sec, gemiddelde hartslag 184 :oops: Het lag toen ook droog. Ik ben dan wel een tweetal keer moeten stoppen of serieuze vaart minderen voor die pipo's met hun honden die zomaar loslopen!! :evil:

@Chiemel: was dit met je Scalpel, of met je strandvlo? Ik had met mijn Scalpel gereden. Dat zal nu niet meer lukken vrees ik, want Scalpel de deur uit. Ik ben gedeserteerd van merk 8)
Gebruikersavatar
Chiemel
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: za 17 jan 2004 16:35
Rijdt met: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Bericht door Chiemel »

Van t weekend was met mijne strandvlo (met Smart Sam's achter en Hutchinson Spyder voor). De scalpel is sedert den aanschaf van mijnen strand/mudbike in winterslaap en spaar ik voor t goeie weer en de marathons.
Minder dan 16 moet waarschijnlijk ook wel nog mogelijk zijn, want k heb op een bepaald ogenblik moeten inhouden voor een paar cyclocrossers die in de weg reden... :lol: :roll: :evil:
en de dag voordien had ik een zware krachttraining gedaan die nog wat in de benen zat.
k Voel in alle geval dat de conditie op een deftig niveau is aan 't geraken voor de strandraces. :-D

@koen: k heb het gezien... Tsssss, ge zult 'em nog missen... #-o :wink:
Hoe zit het btw met jouw conditie met uitzicht op de strandraces?
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Bericht door koenvools »

Chiemel schreef:Van t weekend was met mijne strandvlo (met Smart Sam's achter en Hutchinson Spyder voor). De scalpel is sedert den aanschaf van mijnen strand/mudbike in winterslaap en spaar ik voor t goeie weer en de marathons.
Minder dan 16 moet waarschijnlijk ook wel nog mogelijk zijn, want k heb op een bepaald ogenblik moeten inhouden voor een paar cyclocrossers die in de weg reden... :lol: :roll: :evil:
en de dag voordien had ik een zware krachttraining gedaan die nog wat in de benen zat.
k Voel in alle geval dat de conditie op een deftig niveau is aan 't geraken voor de strandraces. :-D

@koen: k heb het gezien... Tsssss, ge zult 'em nog missen... #-o :wink:
Hoe zit het btw met jouw conditie met uitzicht op de strandraces?
Conditie niet goed. Vorige week buikgriep gehad, en nu al 10 dagen niet gefietst. Ik heb nog 3 weken om er iets aan te doen #-o
Gebruikersavatar
focustunerke
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 17:58
Rijdt met: cube reaction HPa sl29

Bericht door focustunerke »

iemand die weet hoe het parcour er voor de moment bij ligt?
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

ik ga er deze middag gaan rijden (wederom met strandbanden). Als dit goed gaat zal het parcours wel goed liggen :-D
Gebruikersavatar
focustunerke
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 17:58
Rijdt met: cube reaction HPa sl29

Bericht door focustunerke »

ging normaal ook deze middag eens komen rijden maar zit hier nu ziek thuis :evil: zal voor volgende week worden
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

't ligt nogal bescheten eigenlijk. redelijk veel diepe geulen nog overal (maar wel overal droog, behalve de rechtse kombocht en t stukje als je de eerste maal van de piste naar beneden gaat).
Ze zijn daar ook aan't werk op dat plateau, waardoor da ge een stuk ni door kan, dus kben maar naar ergens anders gaan rijden na een rondje.
Helly
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 16 apr 2010 12:23
Rijdt met: Thompson Fusion

Bericht door Helly »

Ik heb mezelf een MTB gekocht, Thompson Fusion.
Gistern is dat beesje geleverd, en ik heb er direct eens mee naar de Schorre getrokken (de volle minuut rijden van mijn woonplaats :P )
Ik vond, weliswaar als beginner dat het een heel erg leuk parcours is. Maar idd op een gegeven moment moet je over een berg en daar zijn ze aan het werken. Nu was het al avond, en waren ze niet meer bezig, ik heb door die werkplaats gereden en vond aan de andere kant terug een blauw pijltje. Ik heb dan zo verder gereden.
Maar op een gegeven moment stak ik een grachtje over (naast de fietsbaan) en dan moest ik naar links, vervolgens vond ik wel niet meer naar waar ik moest.
Ik heb dan maar gegokt en ik denk dat ik terug op het parcours zat.

Morgen ga ik terug. Om eens te kijken hoe die route juist loopt.

Iemand zij hier daarnet dat zijn groepje elke donderdag om 19.30 gaat gaan rijden.

Ik was daar gisteren ook rond die tijd en heb daar wel een groepje MTB'ers samen zien staan.
Wss waren jullie dat.
defender
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 29 jan 2010 21:33
Rijdt met: canyon

Bericht door defender »

net weer van het schore, en ben eens tot het uiterste gegaan nml in 17min 44 sec. heb wel geen hartslagmeter maar het zal zekers ook wel in de 180 geweest zijn. :bounce:
Plaats reactie