Gedinne

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Iglo
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: zo 20 okt 2002 23:54
Rijdt met: Scott, Specialized, Scott

Bericht door Iglo »

casper schreef:
Daar ook best ne keer vragen hoe het zit met de jacht, in die periode zit de kans erin da je in een of ander stuk van het bos niet mee inmag !!

Gr,
Casper :lol:
In november zit je daar zeker in het jachtseizoen (dat in principe van half september tot ergens half februari duurt ). Zeker nakijken bij het office du tourisme waar ze je een A4 met afgesloten gebieden zullen geven. Pas op voor de teleurstelling, want gegarandeerd zullen de routes door 1 of meerdere van die jachtgebieden lopen.
Je kan die info misschien ook vooraf proberen los te krijgen door ze een mail te sturen : office.tourisme@gedinne.be :wink: :wink:

groeten
Iggy
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

Iemand gps-tracks van in de omgeving. Zitten weekend 22-23 september in Pattignies, heel dicht bij Gedinne ?
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

Ik heb hem gisteren doorgemaild, is hij goed aangekomen?

De mooiste stukken zitten (voor mij) nu in de rode (langs de Franse grens in de ochtend of avond is de kans op een ontmoeting met een hert of wild zwijn geen uitzondering) en groene route (het wandelpad naar en de buurt van Vencimont), in de blauwe route is het vooral het stuk rond croix scaille dat de moeite is.

In de wandelroutes zitten ook een paar leuke stukken!
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

nothing 's impossible schreef:Ik heb hem gisteren doorgemaild, is hij goed aangekomen?

De mooiste stukken zitten (voor mij) nu in de rode (langs de Franse grens in de ochtend of avond is de kans op een ontmoeting met een hert of wild zwijn geen uitzondering) en groene route (het wandelpad naar en de buurt van Vencimont), in de blauwe route is het vooral het stuk rond croix scaille dat de moeite is.

In de wandelroutes zitten ook een paar leuke stukken!

Merci voor de info en alle moeite met de filekes !!
Ik breng volgende week verslag uit .
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

Ja Gedinne, 't was mooi en zalig .Afgelopen weekend naar Patignies geweest op weekend. Zaterdag de blauwe route gereden : transvillage een 65-tal km. Zanamiddag nog een stukje van de groene (vertrokken in Patignies), de groene was in totaal 34,5km. De groene is duidelijk technischer dan de blauwe, maar beide zijn mooi en bevatten veel offroad (blauwe heeft wel een lang stuk asfalt vanaf Patignies naar Gedinne, toch enkele km !!).
Het parcours lag er deze tijd van het jaar perfect bij , nergens geen modder n hier en daar een klein plasje waar je rond kon rijden tussen de bomen.
Zeker een aanrader !
Gebruikersavatar
Iglo
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: zo 20 okt 2002 23:54
Rijdt met: Scott, Specialized, Scott

Bericht door Iglo »

Leuk te horen dat de streek je ook beviel. =D> =D>

Wij ruilen volgende week de streek van Gedinne even voor die van Bouillon... #-o #-o

Wanneer ik eens wat meer tijd heb, probeer ik een "verbinding" tussen beide hoekjes te maken, want zover uit elkaar liggen ze nu eenmaal ook niet... 8) 8)
trotter
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: za 16 jul 2005 19:31
Rijdt met: lapierre x-flow 412, Gary fisher cake dlx-1

Bericht door trotter »

heeft er iemand dit nog gedaan de laatste tijd?
Gebruikersavatar
Cristalix
Mountainbiker
Berichten: 615
Lid geworden op: di 07 mar 2006 23:05
Rijdt met: Scott scale 30 '07
Contacteer:

Bericht door Cristalix »

Ik ben in de paasvakantie eens afgezakt naar gedinnne. Door het slechte weer heb ik alleen de rode route kunnen rijden. Prachtig parcours maar hier een daar hebben ze der eens ferm doorgevlogen met hun ontginningstractoren. Redelijk veel te voet mogen gaan, paar keer de weg kwijt omdat er een pijltje verdwenen was. Maar voor het moment zal het er al veel beter bijliggen denk ik. Koop zeker een kaartje want je kan daar ferm verloren rijden.
trotter
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: za 16 jul 2005 19:31
Rijdt met: lapierre x-flow 412, Gary fisher cake dlx-1

Bericht door trotter »

thx
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

Ik zit in de buurt, alles is goed te doen, nu en dan een spatje modder.
Het pad van vencimont naar Gedinne is opgevuld met steenslag na de boswerkzaamheden.
op rood wat bomen in de weg.

Enkel de bepijling is hier en daar overgroeid of foetsie!
Plaats reactie