Route Buizingen/Halle???

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
keké
Mountainbiker
Berichten: 323
Lid geworden op: di 18 jul 2006 23:29
Rijdt met: Cube Reaction sl

Bericht door keké »

dan ist een ander route e, der staan ier overal pijlkes en plakskes en bekendmakinge
Gebruikersavatar
Haberdasher28
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 20 aug 2003 12:07
Rijdt met: Orbea (Nadir) en Thompson
Contacteer:

Hoebelbike

Bericht door Haberdasher28 »

De groene pijlkes op de grond en fluo pijlkes zijn van den Hoebelbike (ging door op 3 en 5 augustus).

De term "niet echt super" vind ik persoonlijk niet gepast.. Ik ken weinig andere fijne wegjes om langs die kanten een toertocht uit te stippelen zonder té ver van St-Pieters-Leeuw te gaan.

Als je goeie toer wil rijden in Halle: www.mtbhalle.be (altijd wel goed toerke en gaat meer naar Braine en zo..)
Gebruikersavatar
keké
Mountainbiker
Berichten: 323
Lid geworden op: di 18 jul 2006 23:29
Rijdt met: Cube Reaction sl

Bericht door keké »

ier zijn gerust veel meer weggelkes, die 10 keer plezanter zijn. ikzelf ben hier van de streek, en geloof mij, ze hebbe er de flauwste uitgehaald.
thx vr de verklaring van al die pijlkes ;-)
Gebruikersavatar
Haberdasher28
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 20 aug 2003 12:07
Rijdt met: Orbea (Nadir) en Thompson
Contacteer:

Bericht door Haberdasher28 »

Mja,

ik baseer me op de parcours van vorige jaren en naar't schijnt was het parcours wel gewijzigd. En inderdaad wat flauwer geworden want ik zag dat er langs de kanten van Lot redelijk wat asfalt gereden werd.
Spijtig, maar zoals je zegt... er zijn vele plezante wegjes in de buurt.
Sinds ik in Ternat woon kom ik er niet meer zoveel, maar ik ga er wat werk van maken om terug naar Halle te komen rijden (Kluisbos, Hallerbos, Bruineput, Beersel,...)

Spijtig da er daar niet meer routes zijn, hoewel het parcours van Braine al veel goedmaakt.
Gebruikersavatar
seez.bxl
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 13 jan 2006 09:50
Rijdt met: Cube LTD Pro

Bericht door seez.bxl »

Ik wil ook wel eens met een paar mensen afspreken. Ik zit bij deftig weer zowat elke dag in het bos. Ik woon in centrum halle dus geen probleem om altijd snel een tourke te gaan doen.
Paljas in de plas
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 06 jun 2007 14:57
Rijdt met: Thompson pro-team

Bericht door Paljas in de plas »

Voor elke paal (voor een klein wegwijzerke) is er in Halle een bouwvergunning nodig. (naar het schijnt de enigste plaats in Vlaanderen waar dit nodig is)
Overal moeten ze bekendmakingen ophangen en 3-4 foto's van de omgeving nemen.
Er zouden meer als 150 paaltjes zijn dus reken zelf maar uit hoeveel werk dit geeft.

Er zijn zoveel klachten gekomen van bewoners (ook milieuorganisaties en dergelijke) dat ze het parcour meermaals hebben moeten hertekenen.
Gevolg: het grootste deel zal dus over asfalt lopen.

De personen dat met het project nauw betrokken zijn vinden het een zeer spijtige zaak en zijn enorm zwaar ontgoocheld.

conclusie: Het parcour zal er komen maar dankzij de "verdraagzame" buren en enkele extremistische fundamentalistische ecologistische ******
zal het blijven tot een flauw afkooksel van een echt parcour.


ps. ik ben fascistisch vergeten
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

enof dat die groenen klootzakken zijn!!!!! en dan nog maar te spreken over de buurtbewoners, tis allemaal goed als maar ni voor mijn deur passeert #-o :evil: :evil:

en de mensen maar aansporen om te sporten, voorzie 1ste is goeie parcours om te biken hé
Gebruikersavatar
Jewel
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: do 07 apr 2005 08:42
Rijdt met: Granvile XC-M

Bericht door Jewel »

Ben een paar weken gaan rijden in de buurt van het hallerbos (vertrokken in essenbeek.
In de buurt van het Hallerbos stonden ook verschillende pijlkes (rode denk ik) op stukken die er leuk uitzagen. er begint dus wel schot in de zaak te komen denk ik.
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

is volgens mij een andere route hoor!!!
Gebruikersavatar
Pieterke
Mountainbiker
Berichten: 214
Lid geworden op: vr 08 sep 2006 02:51
Rijdt met: Cannondale Scalpel

Bericht door Pieterke »

Jewel schreef:Ben een paar weken gaan rijden in de buurt van het hallerbos (vertrokken in essenbeek.
In de buurt van het Hallerbos stonden ook verschillende pijlkes (rode denk ik) op stukken die er leuk uitzagen. er begint dus wel schot in de zaak te komen denk ik.
Ik denk dat die rode pijltjes van het rode circuit in Wauthier Braine zijn.
Plaats reactie