Affligem - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Re: Affligem - Bloso

Bericht door MaC'Red »

Sunreezer schreef:
MaC'Red schreef:
Sunreezer schreef:Dit weekend nog eens gereden en dat smal stukje aan de Koeweidelos is er nog steeds. Toevallig daar aan de praat geraakt met een buurtbewoner en die wist me te vertellen dat die eigenaar op een onrechtmatige wijze een deel van die los heeft ingepakt omdat hij niet wil dat daar passage is. Volgens hem iemand met een lange arm bij de gemeente...

Idd daar ligt het probleem, das ook de reden waarom ik de oude versie nog rij met de lange singletrail over het roofridderspad. Veel mooier ook trouwens. Kom je wandelaars tegen, laat ze gewoon eerst passeren en er is geen enkel probleem. Er staat nergens een bord dat het trouwens verboden is om erdoor te rijden.
Heb jij daar nog een GPX van? Ik ben van Moorsel en zou die graag in combinatie beginnen doen met de rode en blauwe lus van Aalst.
aja natuurlijk :-D stuur me je mailadres via PM en ik stuur em je door dan.
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Re: Affligem - Bloso

Bericht door den Bart »

MaC'Red schreef:
Sunreezer schreef:Dit weekend nog eens gereden en dat smal stukje aan de Koeweidelos is er nog steeds. Toevallig daar aan de praat geraakt met een buurtbewoner en die wist me te vertellen dat die eigenaar op een onrechtmatige wijze een deel van die los heeft ingepakt omdat hij niet wil dat daar passage is. Volgens hem iemand met een lange arm bij de gemeente...

Idd daar ligt het probleem, das ook de reden waarom ik de oude versie nog rij met de lange singletrail over het roofridderspad. Veel mooier ook trouwens. Kom je wandelaars tegen, laat ze gewoon eerst passeren en er is geen enkel probleem. Er staat nergens een bord dat het trouwens verboden is om erdoor te rijden.
Die lange rit over het roofridderspad zorgt er toch niet voor dat je dat smal stukje ontwijkt? Ietske verder komt je toch altijd weer aan de koeweidelos uit?

Ik denk dat ze trouwens de bloso route aangepast hebben omdat de groene niet wilden dat er veel die singletrail nemen. Maar ik moet zeggen dat ik die ook nog altijd neem.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Re: Affligem - Bloso

Bericht door MaC'Red »

den Bart schreef:
MaC'Red schreef:
Sunreezer schreef:Dit weekend nog eens gereden en dat smal stukje aan de Koeweidelos is er nog steeds. Toevallig daar aan de praat geraakt met een buurtbewoner en die wist me te vertellen dat die eigenaar op een onrechtmatige wijze een deel van die los heeft ingepakt omdat hij niet wil dat daar passage is. Volgens hem iemand met een lange arm bij de gemeente...

Idd daar ligt het probleem, das ook de reden waarom ik de oude versie nog rij met de lange singletrail over het roofridderspad. Veel mooier ook trouwens. Kom je wandelaars tegen, laat ze gewoon eerst passeren en er is geen enkel probleem. Er staat nergens een bord dat het trouwens verboden is om erdoor te rijden.
Die lange rit over het roofridderspad zorgt er toch niet voor dat je dat smal stukje ontwijkt? Ietske verder komt je toch altijd weer aan de koeweidelos uit?

Ik denk dat ze trouwens de bloso route aangepast hebben omdat de groene niet wilden dat er veel die singletrail nemen. Maar ik moet zeggen dat ik die ook nog altijd neem.
Als je de eerste versie rijdt dan ontwijk je dat smalle stuk wel hoor Bart, want je rijdt de hele trail en bij de nieuwe versie slechts een stuk.
egied
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: za 08 apr 2006 21:29

Re: Affligem - Bloso

Bericht door egied »

Onlangs deze nog eens gereden,mooi tochtje,ondanks het ontbreken van ons̈̈ ,,borrebosje. Spijtig genoeg uit de route# je kan er nu toch moeilijk door omwille van de coronatoeristen.` her en der zijn de slechte stukken aangelegd met gravel.
Beste startpositie is aan de abdij,dan heb je de mooiste stukken mooi verdeeld over de tocht.
Deze heeft aanzienlijk veel meer htm dan de oude, psv, route.
Goede uitpijling ook.
Veel plezier..
Gebruikersavatar
Prospeer
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: do 07 jun 2012 23:04

Re: Affligem - Bloso

Bericht door Prospeer »

Van plan om deze dit weekend te rijden - maar de 1e versie van deze route klinkt meer aanlokkelijk... :-D
Plaats reactie