Forumoverzicht Bikemogelijkheden Permanente routes Trail park Niel

Trail park Niel

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht di 14 apr 2020 21:30
sam2300 Mountainbiker

Mijn bike: Granville evo

Bericht do 23 apr 2020 14:19
TerraWan Mountainbiker

Een paar foto's van het parcours in Niel voor de geinteresseerden

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bericht zo 26 apr 2020 14:53
marsellus_2000 Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 9.7
Ik heb me hier kostelijk geamuseerd vandaag, de ontdekking van het jaar in de buurt voor mij. Wel blij dat het al lang droog was, lijkt me snel een modderpoel te worden bij regen. Zag regelmatig ook glas op de grond liggen, tubeless geen overbodige luxe. Is het eigenlijk de bedoeling om de oranje markeringen op de bomen te volgen? Dat heb ik geprobeerd, maar had het gevoel dat ik soms mis zat. Maar dat maakte het in geen geval minder leuk, samen met de schorre en Terhagen van het beste dat de streek te bieden heeft!

Bericht vr 01 mei 2020 10:38
TerraWan Mountainbiker

Bericht zo 10 mei 2020 13:35
DDT-STAS Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: spark 700 tuned
ook wij zijn eens afgezakt naar Niel :-D
Inderdaad zeer leuke single tracks, we zijn daarna naar de schorre gereden en Terhagen..
Een top voormiddag dus!

Bericht zo 10 mei 2020 13:37
DDT-STAS Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: spark 700 tuned
Ik herinner mij jaren geleden een TT in Niel..toen zijn we ook via/door steenbakkerijen gereden (Hellegat?)
Is dit nog steeds mogelijk?

Bericht zo 10 mei 2020 21:24
dirty Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Isaac Baryon

Gisteren walem,de schorre en niel gereden thuis met 94,5km op de teller ,in niel ook een aantal bikers tegengekomen ,Niel lag er goed bij gisteren.

Bericht wo 13 mei 2020 09:27
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Is Niel aangeduid hoe ik moet rijden evenals Terhagen zoek er straks naar toe te rijden

Bericht za 16 mei 2020 09:38
BlackRaider Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: YT Jeffsy 29

Ben er gisteren avond ook eens naar toe getrokken aangezien ik er enkele minuten vandaan woon. Echt een mooie track om zo dichtbij te hebben. Zit een leuke flow in, veel plekken waar je snelheid kan bijpompen.

Al bij al hebben we hier in de Rupelstreek wel een aantal leuke spots om tijdens de Corona periode lokaal te blijven rijden met Niel, Schorre/Terhagen en Kontich.

Bericht di 30 jun 2020 08:24
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Zoek deze week naar Niel Boom en Terhagen te gaan rijden enkele vraagjes Niel best inrijden aan het fietspad of aan die pompen en voor Terhagen is dat ook ergens te volgen via pijltjes waar kan ik daar best op vertrekken Boom zou ik gewoon de bloso pijltjes volgen

VorigeVolgende

Keer terug naar Permanente routes