Forumoverzicht Bikemogelijkheden Permanente routes Trail park Niel

Trail park Niel

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht ma 09 sep 2019 21:51
mafel Mountainbiker

Mijn bike: Orbea Laufey H20
TimW schreef:
Peter, dus die groene rakkers hebben jouw afpijling met zwarte verf overschilderd. En dan zijn ze zelf een oranje spuitbus gaan kopen om een ronde af te pijlen zoals zij het willen??
Wtf?!? Das idd psychopathisch.

Van wie is dat bosje eigenlijk?

Ik las op de jouw brief in het bos dat je de houten bruggen terug wil. Die hebben ze enkele meters verder gewoon gedumpt zag ik.
Zo "groen" zijn ze dan...

bosje is van de gemeente vermoed ik? Aangezien het deel uitmaakt van Walenhoek?

De wandelaars hebben al het volledige deel aan de overkant van het spoor dus raar dat er tegenstand is.

Bericht di 10 sep 2019 20:04
Flashing2 Mountainbiker

Ze blijven vernielen heb ik vandaag gezien, zelfs de laatste klim gaat eraan .
Er is dus geen enkel beleid in de rupelstreek betreft offroadsport of buitensport voor de bewoners vd streek dat is duiidellijk !
Het enigste dat telt is de natuur en enkel wandelen is toegestaan ? omdat zij geen schade berokkenen ?
Met een fatsoenlijk, duidellijk pad is dat zo opgelost , nee dus , geen compromis .Wij hebben toch ook recht om onze sport te kunnen beoefenen , Of is dit enkel geldig voor het platteland ?
Je kan mailen naar guy.vrijetijd@mail.be .
IK heb dat gedaan na een belletje 034511181 , hou het beleefd maar rechtvaardig aub
Hoe meer respons hoe beter

grts Peter

Bericht do 12 sep 2019 19:35
Flashing2 Mountainbiker

Halo bikers ,

ivmb Niel Je kan ook mailen naar vrije.tijd@niel.be
Deze werkt beter , denk eraan dat mtb een streekgebonden sport is en we bergen nodig hebben om onze sport uit te oefenen .
Enkel en alleen voor de Nielenaars een parcour is niet de bedoeling natuurlijk , net zoals de Schorre te Boom waar jaarlijks honderden bikers hun plezier hebben en veel plaatsen zijn er niet in onze streek .om zo een parcour te creeeren .

gtrt P

Vorige

Keer terug naar Permanente routes