Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

sam2300 schreef:Ik neem aan dat de groendienst er dan voor zorgt dat de tracks niet dichtgroeien?
Het gaat mij vooral over de brugjes en stutplaten/balken. Want er zijn er een heel deel in slechte staat.
De vraag is natuurlijk of ze beseffen dat een dergelijke route meer onderhoud vergt dan hun gemiddelde brede-dreven routes...
Alle houten konstruktes die er zijn, De mensen van de klimtoren gingen dat vervangen maar wanneer dan vraag ik me af ? Ik kan je vraag niet beantwoorden , ik zal is mailen daarvoor .
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

patje2 schreef:
flashing1 schreef:
sam2300 schreef:Idd, als je het paadje net naast de spoorweg volgt (over de parking rijden) dan is het rechts (steil) naar beneden... Je moet vooral opletten dat je dan niet in het water beland beneden. Los van die afdaling is het daar overigens bijzo der mooi rijden...
ik heb die afdaling ooit gebruikt voor een tocht va, broederlijk delen , alles op gps , de dag zelf sneeuwde het , barslecht weer
De TT van Niel passeerde er toch ook enkele jaren geleden door dacht ik
Ja dat weet ik , ik heb toen alle routes gedaan in de schorre , terhagen voor hun maar er is geen animo meer in die fietsclub , spijtig vindt ik , ach ik help elk jaar de tocht van Waarloos
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door sam2300 »

Als ik het parcours van de Spartacus-run zo eens bekijk en het weer van de laatste dagen in acht neem, zullen de tracks het serieus te verduren krijgen vant weekend...
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

sam2300 schreef:Als ik het parcours van de Spartacus-run zo eens bekijk en het weer van de laatste dagen in acht neem, zullen de tracks het serieus te verduren krijgen vant weekend...
Hopelijk doet Golazo wat aan de rotte konstrukties want die hebben geld ? :-D
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

Vandaag een tof omweggetje gemaakt om een eeuwige modderpoel te omzeilen , nu ineens beter . , ik rij dat morgenmiddag in met veel plezier :-D
Mtb Terhagen
Goohooni
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: wo 18 mei 2011 22:37
Rijdt met: Stumpjumper ht comp 29er

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Goohooni »

Twee keer toertje gedaan in schorre. Knap rondje. Enkel de drop moest van mij niet uitgehold zijn. Nu moet je wel ver landen om een beetje zacht neer te komen, dus maar langs gereden.
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

Goohooni schreef:Twee keer toertje gedaan in schorre. Knap rondje. Enkel de drop moest van mij niet uitgehold zijn. Nu moet je wel ver landen om een beetje zacht neer te komen, dus maar langs gereden.
je bedoelt de steile afzink in de buurt van de Nachtegaalstraat ? Ben vandaag daar is gaan trainen , die afzink of drop is nu beter , je gaat effe volledig vd rand , " airtime " awel dat geeft mij het meeste voldoening , daarvoor doe je ook aan mtb :-D
Bart Geerts
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: do 22 mei 2014 14:57
Rijdt met: Kona

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Bart Geerts »

Iemand een idee hoe het er nu bijligt? Was van plan om op Terhagen nog eens wat techniek te gaan oefenen.
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

Bart Geerts schreef:Iemand een idee hoe het er nu bijligt? Was van plan om op Terhagen nog eens wat techniek te gaan oefenen.
Da zal ik deze donderdag is zeggen hoe het was :-)
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

flashing1 schreef:
Bart Geerts schreef:Iemand een idee hoe het er nu bijligt? Was van plan om op Terhagen nog eens wat techniek te gaan oefenen.
Da zal ik deze donderdag is zeggen hoe het was :-)
Alles ligt er goed bij,, soms een plas water maar nooit overdreven slechte modderstroken
Plaats reactie