Kluisbergen - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
racoonfreak
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: za 08 okt 2011 20:10
Contacteer:

Re: Kluisbergen - Bloso

Bericht door racoonfreak »

Iron Man schreef:Hallo,

De MTB-route van Kluisbergen is de laatste jaren een veelbesproken route. Jullie opmerkingen zijn terecht.
De route zal binnenkort (ik hoop ten laatste september) worden aangepast. Zo wordt het probleem met de boer opgelost.
De rode route zal dan lopen via De Spijker - Cabernhol - Smissstraat. We wachten nog op enkele goedkeuringen van Natuur.
Mooi, maar ik hoop dat dit niet betekend dat die afdaling van De Spijker nu uit de route verdwijnt ...
Gebruikersavatar
blubberduck
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 16:22
Rijdt met: Epic S-Works WC 29", Stump S-Works 29"

Re: Kluisbergen - Bloso

Bericht door blubberduck »

racoonfreak schreef:
Iron Man schreef:Hallo,

De MTB-route van Kluisbergen is de laatste jaren een veelbesproken route. Jullie opmerkingen zijn terecht.
De route zal binnenkort (ik hoop ten laatste september) worden aangepast. Zo wordt het probleem met de boer opgelost.
De rode route zal dan lopen via De Spijker - Cabernhol - Smissstraat. We wachten nog op enkele goedkeuringen van Natuur.
Mooi, maar ik hoop dat dit niet betekend dat die afdaling van De Spijker nu uit de route verdwijnt ...
Die afdaling die je bedoeld is niet de Spijker maar net langs het Elenebos
yoeri
Mountainbiker
Berichten: 380
Lid geworden op: za 25 aug 2007 18:53
Rijdt met: Harelbeke / Gent

Re: Kluisbergen - Bloso

Bericht door yoeri »

Iron Man schreef:Hallo,

De MTB-route van Kluisbergen is de laatste jaren een veelbesproken route. Jullie opmerkingen zijn terecht.
De route zal binnenkort (ik hoop ten laatste september) worden aangepast. Zo wordt het probleem met de boer opgelost.
De rode route zal dan lopen via De Spijker - Cabernhol - Smissstraat. We wachten nog op enkele goedkeuringen van Natuur.
=D>

Blijft één van de mooiste en lastigste van Vlaanderen!
Iron Man
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 12 jun 2012 11:44
Rijdt met: Cube

Re: Kluisbergen - Bloso

Bericht door Iron Man »

De afdaling door het Elenebos zal inderdaad verdwijnen. Je zal hier nu naar boven moeten rijden. Zware opdracht toch wel.
Gebruikersavatar
blubberduck
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 16:22
Rijdt met: Epic S-Works WC 29", Stump S-Works 29"

Re: Kluisbergen - Bloso

Bericht door blubberduck »

Iron Man schreef:De afdaling door het Elenebos zal inderdaad verdwijnen. Je zal hier nu naar boven moeten rijden. Zware opdracht toch wel.
als het droog ligt is een een peace of cake....in de winter en bij moddertoestanden daarin en als de motoren een quads een paar keer gepasseerd zijn is het bijna not done....zeker in het knikje :wink:
brunonaess
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 15 feb 2010 20:42
Rijdt met: C'dale Flash 29'er

Re: Kluisbergen - Bloso

Bericht door brunonaess »

Iemand een gps track met een omweg om de boze boer te vermijden?

Bedankt!
bonk
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 26 aug 2015 16:49

Re: Kluisbergen - Bloso

Bericht door bonk »

Vandaag gereden, best pittig! Wel wzt verwarring in de buurt van het boer verhaal, gpx route van bloso is aangepast maar de bordjes nog niet weg. Uiteindelijk bospaadje genomen tot aan het spijker!
Iron Man
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 12 jun 2012 11:44
Rijdt met: Cube

Re: Kluisbergen - Bloso

Bericht door Iron Man »

Hopelijk past de gemeente de pijlen snel aan. Ze weten er al lang van.
bardepieten
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: do 15 mei 2008 11:50
Rijdt met: Scott Scale 35 Alu 2008

Re: Kluisbergen - Bloso

Bericht door bardepieten »

Dus als ik het goed begrijp en je gebruikt de GPX route van de website Bloso heb je geen problemen meer met de boer?
Iron Man
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 12 jun 2012 11:44
Rijdt met: Cube

Re: Kluisbergen - Bloso

Bericht door Iron Man »

Klopt. Je rijdt niet meer voorbij de boer.
Plaats reactie