schorre te oostende

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Bericht door el gordo »

Foxy schreef:
turbomugge schreef:jaja we rijden de volledige omloop,geen hoekskes afsteken want da is nie eerlijk e!!!
ik ga zelfs meer zeggen,ik rij de 2 kombochten na elkaar naar beneden,eerst de rechtse en direkt erna links naar beneden...
idem, en ge verliest verdomme veel tijd om die 2de omhoog te rijden, dus doe er maar wat bij bij uw tijd, chiemel :wink:
ola ola,
zowaar hoogtemeters aan 't zee'tje
8)
Gebruikersavatar
turbomugge
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 14:58
Rijdt met: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...

Bericht door turbomugge »

zo 22 aug is voor mij onmogelijk,dan zit ik in eernegem op het bk zijspancross waar ik mijn eerste wedstrijd sinds mijn schouderbreuk terug ga deelnemen...
Gebruikersavatar
Chiemel
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: za 17 jan 2004 16:35
Rijdt met: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Bericht door Chiemel »

Allez, volgende keer doe k ook de 2 kombochten (nam er tot nu toe altijd maar 1 aangezien er maar 1 in 't "officiele" parcours zit), maar k denk nie da k daardoor terug aan 16min zal zitten... 8) :wink:
14'50" kan ik op dees manier wel op mijnen buik schrijven :roll: :cry: , zeker dit jaar omdat dit eigenlijk een sabbatjaarke is...

Ik zie da wel zitten zo eens een chronomeetingske, maar voor 22 augustus kan ik da nu nog nie met zekerheid zeggen, k probeer er mij in elk geval wel naar te regelen.
Gebruikersavatar
Cannonneke
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 06 aug 2003 15:17
Rijdt met: Scott Spark RC WC

Bericht door Cannonneke »

Vandaag na 6 maanden de MTB nog eens van stal gehaald, eigenlijk omdat ik mij een GoPro camera heb gekocht en die eens wou testen op de MTB.

Heb een stukje van de Schorre gefilmd, met de camera op de Lefty gemonteerd, je ziet goed hoe de vering haar werk doet...

Bemerk ook de stuurfout op 2'30" :oops:

Gebruikersavatar
Chiemel
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: za 17 jan 2004 16:35
Rijdt met: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Bericht door Chiemel »

Cannonneke schreef:Vandaag na 6 maanden de MTB nog eens van stal gehaald, eigenlijk omdat ik mij een GoPro camera heb gekocht en die eens wou testen op de MTB.

Heb een stukje van de Schorre gefilmd, met de camera op de Lefty gemonteerd, je ziet goed hoe de vering haar werk doet...

Bemerk ook de stuurfout op 2'30" :oops:

Verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrry nice!! :-D
Gebruikersavatar
jelleken
Mountainbiker
Berichten: 665
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 18:11
Rijdt met: CUBE Ltd Comp
Contacteer:

Bericht door jelleken »

Cannonneke schreef:Vandaag na 6 maanden de MTB nog eens van stal gehaald, eigenlijk omdat ik mij een GoPro camera heb gekocht en die eens wou testen op de MTB.

Heb een stukje van de Schorre gefilmd, met de camera op de Lefty gemonteerd, je ziet goed hoe de vering haar werk doet...

Bemerk ook de stuurfout op 2'30" :oops:

supercool!!!

BTW: VANAVOND IEMAND SCHORRE ???
tom_
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: za 24 jul 2010 11:53
Rijdt met: trek 6300

Bericht door tom_ »

deze morgen de tour van 6km ne keer of 3 gereden.
heb me goed geamusseerd moet ik zeggen,ze zien mij er zeker nog terug.

tom
Jeroen D
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: di 24 aug 2010 21:30
Rijdt met: Pikante speervis / genesis vagabond monster cross

Bericht door Jeroen D »

Kheb zondag de toer van 6 km een paar keer gedaan, zeer mooi parcours.
morgenavond mss nog es doen.
bvke
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 03 sep 2010 09:07
Rijdt met: Thompson

Bericht door bvke »

Hoe ligt het parcours op de schorre er momenteel bij. Zou morgen zaterdag misschien eens voor de eerste keer erop gaan fietsen.
Gebruikersavatar
polletje
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: wo 08 feb 2006 20:07
Rijdt met: ne rocky & ne sportivo
Contacteer:

Bericht door polletje »

kzou woensdagavond eens gaan rond 18uur.
waar best mijn auto zetten ? ( komende van de panne )
sportparklaan ?
Plaats reactie