Mountainbike.be Forum Index Registreer FAQ Gebruikersregels Gebruikerslijst Zoeken
Mountainbike.be Forum Index » Toertochten » 11-12/07/2009 Ingelmunster Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26
Plaats Reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

BerichtGeplaatst: Do 16 Jul 2009 12:00 Reageer met quote
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Mijn bike: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Vorige zaterdag na kort nachtje slaap dan toch om 09u thuis met de bike vertrokken richting Ingelmunster City. Een uurtje later mocht ik de "Startboog" inrijden voor de TT van de Brigandsbikers.

In de eerste plaats was ik al enorm tevreden over de sympa ontvangst en schitterend bewaakte fietsenstalling Applause Geen gasten die uw bike rap tegen de afsluiting of dergelijke poefen, maar elke bike schoon met zijn achterwiel schuin stelde om enige schade te voorkomen Applause
Kan menige organisatie puntje aan zuigen !

Gezien mijn latere startuur weinig volk aan de inschrijving waar de sympa medewerkers oa. Mister T himself en Cowboyinneke Peter vlotjes hun werk deden. Rond 10u15 kon ik dan de 110km van de TT aan te vangen.
Op het parkeerterrein even getwijfeld welke weg ik eerst moest inslaan, maar toch het goede pad gekozen

Moet zeggen dat het eerste stuk (dus eigenlijk de 25km lus) best wel mooi was voor de startende biker of kids. Voldoende voorzien van off-road, enkele mooie single-tracks en een paar mooie technische stukjes.
Na iets meer dan een uurtje stond ik weer aan de start om de 85km te bollen. (Terwijl menige groene mannetjes reeds à de après zouden beginnen Shame on you )

Het 2e gedeelte begon al goed, gezien het weinige volk op mijn pad gekozen voor "technisch" en bij de heuvel aan het speelplein al deftig in de remmen gegaan. Ondanks mijn 2 uurtjes techniektraining, kon ik het knopke in mijn kopke niet omdraaien om mij in dat gat te laten glijden Zodoende afdaling te voet gedaan en op naar de volgende

Mooie rit van MTBkers voor MTBkers Applause Applause Applause
Wat nadien kwam was een aaneenschakeling van mooie off-road paden, single-tracks, enkele bosjes en meerdere - soms pittige - technische stukken waar veel werk in gestoken was !!!
Ondanks het feit dat ik een tijdje met enkele doornen in mijn achterste rondreed, blij dat ik "bijna" alle zeer technische stukken nam. Soms es te voet, maar een mens kan er maar uit leren hé

Onderweg Slick van MTBclub De Tegenterters tegengekomen en de laatste 60km van de TT samen met hem gereden. Thanks voor de compagnie hé !

Nadien nog korte après gehad met Slick en Pearl Jam, teneinde na enkele ice-tea's en mijn laatste pannekoeken de laatste 22km onder mijn wielen te steken.
Voldaan thuisgekomen met 145km op de teller oftewel na 7u bikefun !

PS:
Thanks à Cowboy Peter voor de vlugge tsskomst teneinde deze lady op het recht eind te helpen

Wat mij betreft, alvast tot volgend jaar
Bekijk bikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

BerichtGeplaatst: Do 16 Jul 2009 12:49 Reageer met quote
dark dingo
Mountainbiker
Mijn bike: be one team replic 2003/cube ltd comp.09
MoozeMeiske schreef:
Jason B schreef:
MoozeMeiske schreef:

De foto'kes staan online! www.brigandsbikers.be

was er mischien iemand anders ook foto's aan het nemen de zaterdag

iets na 11u bij het bovenkomen van de cowboytrack (fotograaf stond over de vangrail) , vind zelfs geen foto's terug die op die plaats getrokken zijn op jullie website

Nog een deel foto'kes online!

www.brigandsbikers.be

nogal een geluk da ze mij hier nie komen trekken zijn,da ging nogal een gezicht geweest zijn!!
Bekijk bikers profiel Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Do 16 Jul 2009 14:30 Reageer met quote
tram4
Mountainbiker
Mijn bike: scott genius MC50
filmke van de grysperre is on-line
http://www.youtube.com/watch?v=ppq_53q1tYA
foto'sgrysperre
http://be.fotoalbum.eu/tram4/a306779/slideshow

BerichtGeplaatst: Do 16 Jul 2009 20:50 Reageer met quote
sliekske
Mountainbiker
Mijn bike: ene met een trapstangas
Als ik alles zo lees ben ik blij zaterdag ochtend met Traxer de volledige 105 te hebben gereden bounce
Bekijk bikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail

BerichtGeplaatst: Vr 17 Jul 2009 19:28 Reageer met quote
Tronik
Mountainbiker
Mijn bike: TREK 6700
Misschien heb ik het overlezen,maar hoeveel deelnemers waren er?
Tocht was dik in orde Applause Applause Applause ,heb zelf mijn weekendje aan zee opgeschoven naar zaterdagmiddag. Morgen doe ik tocht nogmaals over,alleen zonder privestukken.
Dat bosje naast cyclocrossparcours in Wielsbeke,is dat privé?

Tot de wintereditie
Mvg,Tronik

BerichtGeplaatst: Vr 17 Jul 2009 20:17 Reageer met quote
spiermassa
Mountainbiker
Mijn bike: thompson master full carbon/scott voltage xy3 custom /trek fuel
over het hele weekend een kleine 1000 deelnemers.bedankt aan allemaal.

indien u het wasbord en de opvolgende stukken in wielsbeke bedoeld is dit geen privé stuk,echter het crossparcour aan de leie is sinds kort privéterein.

BerichtGeplaatst: Vr 17 Jul 2009 20:46 Reageer met quote
Mister T.
Mountainbiker
Mijn bike: is schoner dan de uwe! :-)
Tronik schreef:

Dat bosje naast cyclocrossparcours in Wielsbeke,is dat privé?

Ja
Bekijk bikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

BerichtGeplaatst: Vr 17 Jul 2009 20:53 Reageer met quote
Tronik
Mountainbiker
Mijn bike: TREK 6700
spiermassa schreef:
over het hele weekend een kleine 1000 deelnemers.bedankt aan allemaal.

indien u het wasbord en de opvolgende stukken in wielsbeke bedoeld is dit geen privé stuk,echter het crossparcour aan de leie is sinds kort privéterein.

Ja... dat weet ik.Spijtig
Bedankt
Plaats Reactie  
11-12/07/2009 Ingelmunster 
  Mountainbike.be Forum Index » Toertochten