help ... dakwerker in lokeren

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

help ... dakwerker in lokeren

Bericht door jocca »

Hallo,

Per toeval geen dakwerker vanuit de streek rond lokeren (of die het ziet zitten om te komen tot daar ...).

Wij zoeken nu namelijk al 5 (!!) maanden naar een aannemer dat onze 3 dakkapellen wilt opnieuw bekleden + vervangen van het oude lood.

tot op heden hebben wij 15 (!) aannemers gecontacteerd maar slechts 2 zijn gekomen. Tot overmaat van ramp geven zij steeds mij verkeerde prijzen.
Ondertussen ben ik het grondig beu aan het worden en overweeg ik om het maar zelf te gaan doen. Echter mijn madam ziet dit niet zo zitten.

Het is eigenlijk vrij simpel. Gewoon de 6 zijkanten bekleden uit 1 volle plaat (trespa of volkern of een ander degelijk materiaal). het lood aan de schuine kant vernieuwen, het rechtstaand lood (overgang plaat tegen de steunder van het raam) en het lood onderaan het raam vernieuwen zodat alles perfect waterdicht is ...

Blijkbaar is dit voor veel mannen een groot probleem.

Dus als iemand zich geroepen voelt of iemand kent die daar professioneel mee bezig is, graag ASAP een telefoontje (je mag zelfs de zondag bellen).
Nr is 0497 12 09 51 of mailen naar despierredesign@gmail.com

greetz

jocca
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Bericht door flipp »

Tja, ik ben ondertussen al 10 jaar dakwerker, maar Lokeren is toch wat te ver rijden vanuit het Limburgse Bree om er te gaan werken.....
We blijven meestal rond de kerktoren zoals ze dat zeggen.

Het is een knelpunt beroep hé.

Succes met je zoektocht
Gebruikersavatar
geitenboer
Mountainbiker
Berichten: 1292
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 15:02
Rijdt met: mtb cube reaction '09

Bericht door geitenboer »

erdo dakwerken uit lochristi steeds van hun woord heb al 2 x beroep gedaan op deze firma en altijd keurig op tijd en volgens het voorafgestelde tarief
Gebruikersavatar
geitenboer
Mountainbiker
Berichten: 1292
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 15:02
Rijdt met: mtb cube reaction '09

Bericht door geitenboer »

voorafgestelde moet vooropgestelde zijn ja da heb je met fietsers die stellen steeds af #-o
Gebruikersavatar
VoodooChile
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di 03 jul 2007 07:30
Rijdt met: Cube LTD SL

Bericht door VoodooChile »

http://www.roofixbvba.be/

Vader en zoon Nicque, de zoon woont in Eksaarde.

Als het niet teveel werk is nemen ze dat waarschijnlijk wel ergens tussen aangezien er geen verre verplaatsing nodig is.
Plaats reactie