Mountainbike.be Forum Index Registreer FAQ Gebruikersregels Gebruikerslijst Zoeken
Mountainbike.be Forum Index » Marathons, chrono's en wedstrijden » 22 - 06 - 2008 Malmedy Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Volgende
Plaats Reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
22 - 06 - 2008 Malmedy 
BerichtGeplaatst: Di 27 Mei 2008 18:15 Reageer met quote
MaC'Red
Mountainbiker
Mijn bike: Cube Reaction K24 - XT en X9 - Reba race U turn - DT Swiss XRC 180 / fulcrum Red Metal 3 UST
Na mijn glans prestatie op de herders marathon is er me gevraagd of ik geen zin had om mee te gaan naar Malmedy.
Ik zou eventueel voor de 65 km gaan maar in TT dan.
Wat mag ik me bij dees tocht voorstellen ?? ik heb de parcours beschrijving al es gelezn en amaai dat belooft precies.

MALMEDY 22/06/2008

EBBT #5 - 10° RAID DES HAUTES FAGNES

Provincie: Luik

Categorie: Marathon

Afstand: 65-90-115 km

Startuur: 9.30

Plaats: Centre de Malmedy

Extra: Douches, Bike-Wash

Phone: 080/67.99.05 - 0478/33.49.60

E-mail: roland.schauss@decorama.be

Website: www.rdhf.be

Massini
Bekijk bikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage

BerichtGeplaatst: Di 27 Mei 2008 18:53 Reageer met quote
Kevindn
Mountainbiker
Mijn bike: Cannondale rush Carbon custom - Cannondale CAAD9 traingsbike
Hier de topic over de editie van 2007:

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=32850&postdays=0&postorder=asc&highlight=rdhf&start=0

Hier krijg je al een goed beeld van wat je te wachten staat...

Stond ook op mijn kalender maar aangezien ik volgende maandag opnieuw een kleine ingreep moet ondergaan om mijn teruggekomen hartritmestoornissen te behandelen kan ik er jammer genoeg niet bij zijn. Ik keek er nochthans naar uit bounce . Voor mij zal de volgende marathon pas die van houffalize zijn.
Bekijk bikers profiel Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Di 27 Mei 2008 20:00 Reageer met quote
tonyd
Mountainbiker
Mijn bike: Cannondale Rush
ziet er ferm uit maar ik zie nergens op de website of je dit in TT kan rijden of is dit een persoonlijke keuze??

BerichtGeplaatst: Di 27 Mei 2008 20:19 Reageer met quote
Kevindn
Mountainbiker
tonyd schreef:
ziet er ferm uit maar ik zie nergens op de website of je dit in TT kan rijden of is dit een persoonlijke keuze??

Bij alle afstanden wordt de tijd opgenomen, maar je kan deze marathon natuurlijk ook gewoon op eigen tempo rijden zonder je iets aan te trekken van de tijdsopname. Je dient er natuurlijk wel rekening mee te houden dat er heel wat bikers meerijden waarvoor de tijdsopname wel telt en die dan sneller dan jou zullen rijden en die je dan ook op gepaste en ongepaste momenten voorbij willen en dat moet je wel een beetje kunnen verdragen.

BerichtGeplaatst: Di 27 Mei 2008 20:31 Reageer met quote
MaC'Red
Mountainbiker
Mijn bike: Cube Reaction K24 - XT en X9 - Reba race U turn - DT Swiss XRC 180 / fulcrum Red Metal 3 UST
en als ge nu start als de chrono al op weg is ???

Massini

BerichtGeplaatst: Di 27 Mei 2008 20:54 Reageer met quote
Kevindn
Mountainbiker
Massini schreef:
en als ge nu start als de chrono al op weg is ???

Massini

Je wordt per afstand ingedeeld in startboxen (massa start per 250 deelnemers).

Deze worden als volgt ingedeeld:

De nummerplaten worden toegekend volgens orde van inschrijving met voorrang aan de vooringeschrevenen.

115 km :
9.00 uur per groep van 250 deelnemers met 10 min.
tussentijd
90 km :
9.30 uur per groep van 250 deelnemers met 10 min.
tussentijd
65 km :
10.00 uur per groep van 250 deelnemers met 10 min.
tussentijd

Je kan natuurlijk als je de 65 km wil doen helemaal achteraan in de startboxen starten en dan zal het in het begin wel veel rustiger zijn maar je kan dan wel op een gegeven moment op de laatste kms van het parcours de eersten van de langere afstand achter je krijgen. Bovendien zijn alle afstanden chrono. Maar laat je daar nu niet door afschrikken en gewoon meedoen zou ik zeggen!

BerichtGeplaatst: Di 27 Mei 2008 21:10 Reageer met quote
Madeiros
Mountainbiker
Mijn bike: Scott Spark 10
Hier nog maar 's het bewijs dat bikers waarvoor de tijd geen rol speelt hier ook het bedrag van 25 ŕ 30 euro moeten neertellen enkel en alleen maar voor de chip.Ik vind dat het mogelijk moet zijn om zo'n TT's ook zonder tijdsopname te kunnen rijden voor een bedrag van 8 of tien euro,wedden dat de helft van de deelnemers hiervoor zullen kiezen,zeer jammer.

Laatst aangepast door Madeiros op Wo 28 Mei 2008 21:46, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Di 27 Mei 2008 21:48 Reageer met quote
Kevindn
Mountainbiker
Madeiros schreef:
Hier nog maar 's het bewijs dat bikers waarvoor de tijd geen rol speelt hier ook het schandalige bedrag van 25 ŕ 30 euro moeten neertellen enkel en alleen maar voor de chip.Ik vind dat het mogelijk moet zijn om zo'n TT's ook zonder tijdsopname te kunnen rijden voor een bedrag van 8 of tien euro,wedden dat de helft van de deelnemers hiervoor zullen kiezen,zeer jammer.

Ik vind dat nu niet onlogisch dat de prijs voor iedereen gelijk is... je weet dat dit marathonchrono's zijn en je weet welke prijs je ervoor moet betalen. Als je dit teveel vindt dan ga je gewoon niet naar zo'n evenementen. Je kan trouwens wekelijks TT's in deze streken rijden, zo heb je ook de week voor deze marathon de randonneé des hautes fagnes daar betaal je dan € 3,5...

Maar laat ons nu niet afdwalen naar een discussie of de prijs van de marathons te veel is etc.

BerichtGeplaatst: Wo 28 Mei 2008 21:48 Reageer met quote
Madeiros
Mountainbiker
Mijn bike: Scott Spark 10
Kevindn schreef:
Madeiros schreef:
Hier nog maar 's het bewijs dat bikers waarvoor de tijd geen rol speelt hier ook het bedrag van 25 ŕ 30 euro moeten neertellen enkel en alleen maar voor de chip.Ik vind dat het mogelijk moet zijn om zo'n TT's ook zonder tijdsopname te kunnen rijden voor een bedrag van 8 of tien euro,wedden dat de helft van de deelnemers hiervoor zullen kiezen,zeer jammer.

Ik vind dat nu niet onlogisch dat de prijs voor iedereen gelijk is... je weet dat dit marathonchrono's zijn en je weet welke prijs je ervoor moet betalen. Als je dit teveel vindt dan ga je gewoon niet naar zo'n evenementen. Je kan trouwens wekelijks TT's in deze streken rijden, zo heb je ook de week voor deze marathon de randonneé des hautes fagnes daar betaal je dan € 3,5...

Maar laat ons nu niet afdwalen naar een discussie of de prijs van de marathons te veel is etc.

Bedankt voor de info.

BerichtGeplaatst: Za 31 Mei 2008 18:38 Reageer met quote
nebraz
Mountainbiker
Mijn bike: Cannondale Rush Carbon Si 2
Deze staat ook op onze agenda. bounce
Plaats Reactie  
22 - 06 - 2008 Malmedy 
  Mountainbike.be Forum Index » Marathons, chrono's en wedstrijden