21.07.2019 - St.-Denijs-Westrem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

21.07.2019 - St.-Denijs-Westrem

Bericht door Gino_mtb »

Iemand ervaring met deze rit?
Ik weet niet wat kiezen: hier, Aalter of Quartes. Vorig jaar Quartes gereden is mooie rit maar ben ook wel benieuwd naar andere ritten.

Wat raden jullie aan?
meyke1
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 16 aug 2015 16:16
Rijdt met: nen oldtimer en ne ktm scarp master

Re: 21.07.2019 - St. Denijs-Westrem

Bericht door meyke1 »

Gino_mtb schreef:Iemand ervaring met deze rit?
Ik weet niet wat kiezen: hier, Aalter of Quartes. Vorig jaar Quartes gereden is mooie rit maar ben ook wel benieuwd naar andere ritten.

Wat raden jullie aan?
Mijn voorkeur zou dan toch naar Aalter gaan.
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 21.07.2019 - St. Denijs-Westrem

Bericht door Witte79 »

Aalter = topper !!!
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 21.07.2019 - St. Denijs-Westrem

Bericht door Gino_mtb »

Aalter zal ik de zaterdag rijden.

Iemand info over ST Denijs? De moeite?
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: 21.07.2019 - St. Denijs-Westrem

Bericht door cowboy peter »

https://www.strava.com/activities/1094390415" onclick="window.open(this.href);return false;

de rit van 2017. Heel vlot bollend op mooie offroadpaadjes, mooie omgeving . Persoonlijk rij ik daar wel eens graag. Technisch moet je niets verwachten, of 't moet zijn hoe rap kan ik door de bocht zonder weg te schuiven.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 21.07.2019 - St. Denijs-Westrem

Bericht door filiep72 »

Inderdaad. Geen technische hoogstandjes, wel een leuke rit. De trappen af rijden aan de brug over het kanaal na een 3 tal km is de strafste toer die je kan uithalen. Laveren tussen de mountainbikers die de trappen te voet nemen is ook een uitdaging. :-)
Zeker en vast eens rijden daar. Tzal waarschijnlijk Aalter worden. Quartes is nog een zwarte vlek op dit moment :-(
Thibault
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: wo 16 okt 2013 23:26

Re: 21.07.2019 - St. Denijs-Westrem

Bericht door Thibault »

Gino_mtb schreef: Iemand info over ST Denijs? De moeite?
Als je in de buurt woont kan je hem rijden, maar ik zou er geen verplaatsing met de auto voor maken persoonlijk.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: 21.07.2019 - St. Denijs-Westrem

Bericht door RigolleM »

filiep72 schreef:Inderdaad. Geen technische hoogstandjes, wel een leuke rit. De trappen af rijden aan de brug over het kanaal na een 3 tal km is de strafste toer die je kan uithalen. Laveren tussen de mountainbikers die de trappen te voet nemen is ook een uitdaging. :-)
(
Ik heb de pijltjes zien hangen tijdens mijn trainingsritje woensdag. De brug met trappen zit naar het einde toe... Weinig uitdagingen inderdaad, maar leuk ritje voor de zondagvoormiddag. Is altijd eerste zondag van de Gentse Feesten, is voor mij een traditie geworden om die te rijden...
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: 21.07.2019 - St. Denijs-Westrem

Bericht door RigolleM »

RigolleM schreef:
filiep72 schreef:Inderdaad. Geen technische hoogstandjes, wel een leuke rit. De trappen af rijden aan de brug over het kanaal na een 3 tal km is de strafste toer die je kan uithalen. Laveren tussen de mountainbikers die de trappen te voet nemen is ook een uitdaging. :-)
(
Ik heb de pijltjes zien hangen tijdens mijn trainingsritje woensdag. De brug met trappen zit naar het einde toe...
De brug zat dus in het begin, waren verkeerde pijlen die ik gezien had.
Over de pijlen gesproken, je moest je serieus concentreren om ze te zien hangen, alsnog maar 2 keer mis gereden. Eénmaal aan de bevoorrading en éénmaal op het einde, waar ze het bosje hadden overgeslagen tov vorige jaren.
Voor de rest zoals ieder jaar hetzelfde parcours, beetje saai zo, maar met zonnetje erbij was het een leuke zondagvoormiddag.
Plaats reactie