Doorlinken van toertochtdetailpagina naar forumtopic

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Doorlinken van toertochtdetailpagina naar forumtopic

Bericht door DudeWithBike »

Het zou zeer handig zijn moest je vanaf de toertochtdetailpagina (zoals bijv. http://www.mountainbike.be/toertochten/ ... -toertocht) kunnen doorklikken naar het forumtopic van de toertocht, zoals je kon op de vorige versie van de site.

Hopelijk staat dit op de lijst van TODOs?

Tenzij de functionaliteit van het "reactiegedeelte" een upgrade zou krijgen waardoor dit evenwaardig wordt aan de huidige mogelijkheden in het forum. Knoppen of keyboard shortcuts voor tekstopmaak zouden al helpen.
Zou eventueel ook de witte zone tussen het linker- en rechterdeel verminderen, ten gunste van het linkerdeel. Hierdoor zullen de berichten meer ruimte in de breedte krijgen, waardoor langere teksten zoals we van StrammerMax gewend zijn beter te lezen zullen worden.

PS: wat betreft de layout van de nieuwe site, ik vind het zeker niet onaangenaam. Behalve dat ik de grijze achtergrond wat minder grijs zou willen zien, doet me momenteel iets te veel denken aan herfstweer... :-? Dat zou tevens het contrast tussen de grijze achtergrond en grijze tekst wat verhogen. Maar in't algemeen best geslaagd, net zoals de social media toevoegingen (die ik nog niet getest heb maar ik ga ervan uit dat het werkt as expected :-D )

Anyway, just my 2 cents, bedankt voor alle moeite die jullie er tot nu toe al ingestoken hebben en die er ongetwijfeld nog ingestoken zal worden! Geloof me, ik weet wat het is om sites te onderhouden. Heb er zo ook een paar waar veel te veel vrijetijdsuren inkruipen...
Calleke
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:22
Rijdt met: Niner Eat My Dust & Colnago Arte 2.0

Bericht door Calleke »

Dit is wat ik aan de vorige versie zo gebruiksvriendelijk vond. Inderdaad vanuit het overzicht van de toertochten naar de huidige forumpagina's en die van in het verleden kunnen gaan. Gaf voor mij toch dikwijls heel wat nuttige informatie.

Ook het landkaartje bij de toertochten vroeger met aanduiding van de provincie vond ik een geweldig hulpmiddel. Ik ken immers niet alle Waalse gehuchten van buiten...

Groetjes,
Phil
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Bericht door DudeWithBike »

Calleke schreef:Ook het landkaartje bij de toertochten vroeger met aanduiding van de provincie vond ik een geweldig hulpmiddel. Ik ken immers niet alle Waalse gehuchten van buiten...
Inderdaad, de provincie is niet meer zichtbaar, daar heb ik me ondertussen ook al aan geërgerd :-?

En als we dan toch bezig zijn... (allemaal met goede bedoelingen uiteraard)

De sortering lijkt me nogal random te zijn, wellicht dus geen sortering? Zou eventueel sorteren op provincie (of postcode), net als vroeger...
Hopelijk iets voor een eventueel geplande update? Ergens een "order by" toevoegen zou niet te veel werk mogen vereisen :P
roeln
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: do 17 jul 2008 21:43
Rijdt met: Canyon Lux CF

Bericht door roeln »

als we toch bezig zijn: wat me ook stoort is de afwezigheid van de dag.
Als je een tocht zoekt voor zondagvoormiddag volgende week, moet je eerst ergens in een kalender gaan zien welke dag van de maand dat dat is.
Gewoon zo 09/09/2012 ipv 09/09/2012 is al genoeg :)
Plaats reactie