22/04/2012 CASSEL TROPHY 2012 (FR)

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

22/04/2012 CASSEL TROPHY 2012 (FR)

Bericht door Bresciani »

Yeps,

De inschrijvingen zijn geopend.

Hier de link

Ik zal er niet bijzijn :-?, hun datum was eerst op de 15de voorzien en toen zou ik er bij geweest zijn.
Blijkt dat ze problemen hebben met de beschikbaarheid van het start-terrein op de 15de en hebben dus verplaatst naar de 22ste.

Voor degenen die wel kunnen gaan, geniet ervan. :wink:
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Re: 22/04/2012 CASSEL TROPHY 2012 (FR)

Bericht door Emperor of the Mud »

Bresciani schreef:Yeps,

De inschrijvingen zijn geopend.

Hier de link

Ik zal er niet bijzijn :-?, hun datum was eerst op de 15de voorzien en toen zou ik er bij geweest zijn.
Blijkt dat ze problemen hebben met de beschikbaarheid van het start-terrein op de 15de en hebben dus verplaatst naar de 22ste.

Voor degenen die wel kunnen gaan, geniet ervan. :wink:
TOP! Ik was het ook al een tijdje in de gaten aan het houden... Mail gezonden naar organisatie om te vragen of het via bankoverschrijving kan vereffend worden, want dat is me niet helemaal duidelijk :wink:
Gebruikersavatar
Bozo
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: vr 22 sep 2006 10:55
Rijdt met: Cannondale Slate, YT Jeffsy te koop..

Bericht door Bozo »

iemand meer info over de rit zelf? lengte hoogtemeters? mijn frans is niet al te bon!
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: 22/04/2012 CASSEL TROPHY 2012 (FR)

Bericht door kenny »

Emperor of the Mud schreef:
Bresciani schreef:Yeps,

De inschrijvingen zijn geopend.

Hier de link

Ik zal er niet bijzijn :-?, hun datum was eerst op de 15de voorzien en toen zou ik er bij geweest zijn.
Blijkt dat ze problemen hebben met de beschikbaarheid van het start-terrein op de 15de en hebben dus verplaatst naar de 22ste.

Voor degenen die wel kunnen gaan, geniet ervan. :wink:
TOP! Ik was het ook al een tijdje in de gaten aan het houden... Mail gezonden naar organisatie om te vragen of het via bankoverschrijving kan vereffend worden, want dat is me niet helemaal duidelijk :wink:
Hou ons op de hoogte hé, vorig jaar kon dit in elk geval maar toen was de inschrijving nog niet via Ad chrono. Trouwens, ze hebben precies hun prijs wat opgetrokken #-o

Wat het parcours betreft.

Filmpke
Verslag
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Re: 22/04/2012 CASSEL TROPHY 2012 (FR)

Bericht door Emperor of the Mud »

kenny schreef:
Emperor of the Mud schreef:
Bresciani schreef:Yeps,

De inschrijvingen zijn geopend.

Hier de link

Ik zal er niet bijzijn :-?, hun datum was eerst op de 15de voorzien en toen zou ik er bij geweest zijn.
Blijkt dat ze problemen hebben met de beschikbaarheid van het start-terrein op de 15de en hebben dus verplaatst naar de 22ste.

Voor degenen die wel kunnen gaan, geniet ervan. :wink:
TOP! Ik was het ook al een tijdje in de gaten aan het houden... Mail gezonden naar organisatie om te vragen of het via bankoverschrijving kan vereffend worden, want dat is me niet helemaal duidelijk :wink:
Hou ons op de hoogte hé, vorig jaar kon dit in elk geval maar toen was de inschrijving nog niet via Ad chrono. Trouwens, ze hebben precies hun prijs wat opgetrokken #-o

Wat het parcours betreft.

Filmpke
Verslag
"Désolé non, mais possible par carte visa ou eurocard majoré de 0,70 cts pour frais.
Bonne réception."

Niks dus #-o ... Via Visa dan maar :-?
Gebruikersavatar
kret
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 05 nov 2010 13:06
Rijdt met: vélo

Bericht door kret »

volgens site loopt de 67km van cassel tot juist voor Boulogne sur mer.
Is er transport voorzien om terug te keren?
Gebruikersavatar
B@rt
Mountainbiker
Berichten: 434
Lid geworden op: do 23 mar 2006 22:01
Rijdt met: BMC Fourstroke FS 02

Bericht door B@rt »

kret schreef:volgens site loopt de 67km van cassel tot juist voor Boulogne sur mer.
Is er transport voorzien om terug te keren?
kret, dat is de aanreis informatie , het parcours zijn lussen rond Casselberg met telkens de klim naar de top voor de bevoorrading en de volgende lus #-o
Gebruikersavatar
frosti
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 29 mei 2011 10:31
Rijdt met: On One Scandal super raw

Bericht door frosti »

Ik ga dat eens proberen.....
Putkop
Mountainbiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 26 dec 2009 18:51
Rijdt met: Cotic Solaris 29" und eine OneOne Codeine

Bericht door Putkop »

kret schreef:volgens site loopt de 67km van cassel tot juist voor Boulogne sur mer.
Is er transport voorzien om terug te keren?
Sorry zunne maar:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

On topic: mooie tocht. In het begin iets minder maar na 15km ofzo geen moment spijt gehad van het uurtje rijden!

Grtz!
Gebruikersavatar
Flashy
Mountainbiker
Berichten: 320
Lid geworden op: za 13 sep 2008 14:29
Rijdt met: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Bericht door Flashy »

Deze vorig jaar ook gedaan en het was een RAMP ivm de bevoorrading.
Er was één bevoorradingsplaats voor alle bevoorradingen??4x
Sprak voor zich dat als we de 2de keer boven kwamen er niets meer was van drank (er ging aangevuld worden lol)en de 3de en 4de keer was hetzelfde lol.
Iedereen was wel vriendelijk van de organisatie.
Het merendeel van de (Franse)deelnemers gaat als er geklommen moet worden (vb bij het motorcrossveld) tevoet en die mannen maken geen plaats voor die , die wel op de fiets rijden naar boven .
En een beleefde vraag tot plaats maken om verder te kunnen wordt ( zelfs in het frans) antwoord met vloeken en verwijten.
Plaats reactie