Ervaringen met Wiggle

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Ervaringen met Wiggle

Bericht door Free_ltd »

Zijn er mensen die ervaringen hebben met de onlineshop Wiggle.nl?

Gisteren gezien dat de Edge 820 bundle er maar €318 kost momenteel met Black Friday in het verschiet.
Lees positieve en negatieve zaken erover, maar wil hier ook even informeren.

Want €318 is niet niks om een risico te nemen. Meeste webshops is het tussen de €375 en €409 nog voor het toestel.

Dus ofwel al bestellen, of mss toch wachten tot Black Friday zelf en hopen dat andere webshops, zoals bv Bike-Discount, met een speciale prijs af komen?
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: Ervaringen met Wiggle

Bericht door triumph_st »

Wiggle.nl (in feite Wiggle LTD want Engelse firma) heeft zelfs in België een BTW nummer.
Ik heb er al dikwijls besteld (gisteren nog pakket met merino wol base layer en gellekes ontvangen) en voor vele zaken écht de goedkoopste.
Je moet wel wat langer wachten op je bestelling (tussen 3 en 6 dagen) want goederen komen van Engeland over.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Ervaringen met Wiggle

Bericht door Free_ltd »

Dat wachten is geen probleem, maar nu twijfel ik dan vooral om het nu daar te bestellen, of te wachten tot Black Friday. Maar denk niet dat er iemand naar €318 gaat zakken. :drunk:

Heb gezien 5 tot 6 dagen bij gratis levering en als ge €13 bijbetaald, hebt ge het wel de dag erna. Dus blijft het nog steeds de moeite, want ik hoopte dat de prijzen met Black Friday zouden zakken tot onder de €350.

Vanavond eens bezien dan.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Ervaringen met Wiggle

Bericht door Free_ltd »

Denk bij mezelf, ga nog eens kijken op wiggle, en nu blijkt die vandaag €269 te kosten voor de gehele 820 bundle. Dus maar goed dat ik gisteren niet besteld heb en dus vandaag besteld heb :lol:

Heb nu voor €296 de 820 bundle, siliconenhoesje en dan de speciale verzending van €13.

Hoppa.

Thanx voor de info en voor degenen die nog ne 820 willen, tis de moment. Den 1000 is ook precies in actie.
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Ervaringen met Wiggle

Bericht door Mister No Chaïn »

Wiggle heeft regelmatig zotte promo's, deze zomer heb ik daar een Gabba gekocht en 2 dagen later stond die plots weer 40 euro duurder. Wat nog altijd goedkoper was als elders op het net. Ik heb ze al vaker echt ongelofelijke promo's zien doen en dan wat later gaan de prijzen weer omhoog, soms maar 1 of 2 dagen later. Die 820 bundle aan die prijs is ook een ongelofelijk prijs, koopje.
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: Ervaringen met Wiggle

Bericht door triumph_st »

Bij Wiggle denk ik ook soms 'het zal toch geen namaak zijn?' wanneer je sommige prijzen ziet.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Ervaringen met Wiggle

Bericht door Free_ltd »

Ik dacht in eerste instantie ook dat het mss een refurb was of zo. Maar gewoon splinternieuw toestel. Gisteren wel wat in paniek, want ik had die €13 extra betaald voor levering dag erna en dan voelde ik mij ook wat veiliger bij verlies van het pakket en dergelijke. Melding dat het geleverd zou worden tijdens de kantooruren. Vrouw was hele dag thuis en niets. 's Avonds ineens dingdong en ik zo blij als een kind naar de deur, was het post.nl met een bol.com pakketje voor de vrouw :lol:
Toen was het al 19.00u :roll:

Dus dacht dat het er niet meer van kwam, maar om 20.00u stond DHL voor de deur. Was zijne laatste klant voor die dag :lol:
roderider
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 18 jul 2016 08:54

Re: Ervaringen met Wiggle

Bericht door roderider »

Free_ltd schreef:Zijn er mensen die ervaringen hebben met de onlineshop Wiggle.nl?
Recent goede ervaring met Wiggle:
Door een timeout bij de online betaling dacht ik dat mijn order niet was doorgegaan dus opnieuw besteld.
Uiteindelijk bleek ze toch doorgegaan waardoor het bestelde item dubbel geleverd werd.
Ik heb het dubbele item gewoon gratis kunnen terugzenden en werd correct terugbetaald.
Het duurt gewoon wel even doordat het naar de UK moest
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Ervaringen met Wiggle

Bericht door Free_ltd »

Heb er 2 weken geleden een edge besteld en die €13 extra betaald voor de levering 's anderendaags. Klopte, alhouwel die courrier pas tegen 20,00u langs kwam :lol:
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: Ervaringen met Wiggle

Bericht door triumph_st »

Free_ltd schreef:Heb er 2 weken geleden een edge besteld en die €13 extra betaald voor de levering 's anderendaags. Klopte, alhouwel die courrier pas tegen 20,00u langs kwam :lol:
Ja, dat kanaal zwem je niet in één twee drie over ... :P
Plaats reactie