18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door zaskarpro »

frits motaar schreef:filmke uit de oude doos,toen kon je nog op de 3 terrils: " onclick="window.open(this.href);return false; (o) (o)
Toppertje, nog eens eentje van uit de oude doos. =D>
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door zaskarpro »

frits motaar schreef:Zijn er dit jaar ook weer kortings bonnetjes voor de Decathlon?
Onderhandelingen zijn afgerond. Kortingsbonnen zijn er als vanouds weer bij + nog wat extra's qwa voeding wordt ook gesponsord door Decathlon.
Brakkeman Peter
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 29 okt 2017 11:00

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door Brakkeman Peter »

Mooie rit! Is het hetzelfde parcour als vorig jaar?
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door zaskarpro »

Brakkeman Peter schreef:Mooie rit! Is het hetzelfde parcour als vorig jaar?
Hey Peter,

Neen, het parcours heeft enkele erg interessante upgrades. Zoals terug bvb enkele technische passages in de "kuil" van As, dewelke afgelopen jaar niet mogelijk waren.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door koppigaard »

En de MIJNTERRIL waarover sprake?
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door sam2300 »

Zal er ook bij zijn... Nog nooit daar gereden, iemand die meer kan vertellen over de ondergrond? Op de filmpjes lijkt die best "winterproof"...
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door zaskarpro »

sam2300 schreef:Zal er ook bij zijn... Nog nooit daar gereden, iemand die meer kan vertellen over de ondergrond? Op de filmpjes lijkt die best "winterproof"...
Hey Sam,
De ondergrond is een variatie van heidegronden, zandgrond met een stuk in de kuil in los zand en typische bospaden. Al bij al ligt het parcours er nog aardig goed bij en dus nog goed te berijden. Niet al te veel waterovergoten modderstroken.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door koppigaard »

koppigaard schreef:En de MIJNTERRIL waarover sprake?
Wat ik in feite wil weten! Jaren terug kon je drie terrils al dan niet te voet omhoog. De laatste jaren was alleen nummer drie, het downhill-parcours, in beeld. Kan nu één van de twee andere wel of niet? En welke? Sowieso kom ik af naar Eisden.
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door zaskarpro »

koppigaard schreef:
koppigaard schreef:En de MIJNTERRIL waarover sprake?
Wat ik in feite wil weten! Jaren terug kon je drie terrils al dan niet te voet omhoog. De laatste jaren was alleen nummer drie, het downhill-parcours, in beeld. Kan nu één van de twee andere wel of niet? En welke? Sowieso kom ik af naar Eisden.
Je hebt een strook waar je mogelijkerwijs enkele klimmen extra kan doen. Maar de enige terril die tot boven gaat is idd terril 3, het verharde stuk. Verder laveren we ook tussen het parcours van Filthy trails door.
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door Connie »

Ja, leuk, ik ben er ook bij met mijn fotocamera! Nieuw gebied voor mij, ook al heb ik ooit tijdens een speurtocht al wel eens bovenop die bult gestaan.
Het plan is voorlopig om op diverse plaatsen foto's te maken. Ik heb wel gezien dat ik soms een aardig stukje moet lopen, dus dat betekent dat ik de klok en borden die ik meestal bij me heb niet heel de tijd mee kan slepen. Dus het is zaak dat jullie zelf even goed onthouden hoe laat je op de foto gegaan bent, dat zoekt zondag een stuk makkelijker. Ik ben in ieder geval te herkennen aan een lekker fel roodgekleurde jas en een bos krullen. En een dikke camera natuurlijk. :wink:
Plaats reactie