Decathlon bikes

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Gebruikersavatar
vtteddy
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: wo 28 jan 2009 22:14
Rijdt met: Rotwild RX 750 ---KTM e-bike macina kapoho LT272

Re: Decathlon bikes

Bericht door vtteddy »

maxime_vhw schreef:Beste,

Graag had ik eens jullie mening over decathlon mountenbikes als een BUDGET optie.
Enkele jaren geleden toen ik 16 was had ik er eentje en kon er niet echt over klagen.
Ik ben nu 20 en zou terug wat willen mountenbiken ivm wat meer fysiek bezig te zijn.
Ik las een post hier over waar ik naar moet kijken enzo bij een MTB en dan ziet die van de decathlon er echt niet zo slecht uit qua specs.

https://nl.decathlon.be/mtb-rockrider-5 ... 64715.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben gewoon niet echt bereid meer geld uit te geven momenteel.

Alvast bedankt,
Maxime

MTB Cannondale Rush carbon 26" full-suspension ( tekoop 7 okt) eens zien hier op de site
maxime_vhw
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 18 okt 2010 22:40

Re: Decathlon bikes

Bericht door maxime_vhw »

vtteddy schreef:
maxime_vhw schreef:Beste,

Graag had ik eens jullie mening over decathlon mountenbikes als een BUDGET optie.
Enkele jaren geleden toen ik 16 was had ik er eentje en kon er niet echt over klagen.
Ik ben nu 20 en zou terug wat willen mountenbiken ivm wat meer fysiek bezig te zijn.
Ik las een post hier over waar ik naar moet kijken enzo bij een MTB en dan ziet die van de decathlon er echt niet zo slecht uit qua specs.

https://nl.decathlon.be/mtb-rockrider-5 ... 64715.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben gewoon niet echt bereid meer geld uit te geven momenteel.

Alvast bedankt,
Maxime

MTB Cannondale Rush carbon 26" full-suspension ( tekoop 7 okt) eens zien hier op de site
Hmm XS zal me wss wat klein uitkomen maar toch bedankt. Ik hou de markt sectie in de gaten. Ik ben hier nog maar redelijk nieuw op het forum.
Gebruikersavatar
vtteddy
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: wo 28 jan 2009 22:14
Rijdt met: Rotwild RX 750 ---KTM e-bike macina kapoho LT272

Re: Decathlon bikes

Bericht door vtteddy »

maxime_vhw schreef:
vtteddy schreef:
maxime_vhw schreef:Beste,

Graag had ik eens jullie mening over decathlon mountenbikes als een BUDGET optie.
Enkele jaren geleden toen ik 16 was had ik er eentje en kon er niet echt over klagen.
Ik ben nu 20 en zou terug wat willen mountenbiken ivm wat meer fysiek bezig te zijn.
Ik las een post hier over waar ik naar moet kijken enzo bij een MTB en dan ziet die van de decathlon er echt niet zo slecht uit qua specs.

https://nl.decathlon.be/mtb-rockrider-5 ... 64715.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben gewoon niet echt bereid meer geld uit te geven momenteel.

Alvast bedankt,
Maxime

MTB Cannondale Rush carbon 26" full-suspension ( tekoop 7 okt) eens zien hier op de site
Hmm XS zal me wss wat klein uitkomen maar toch bedankt. Ik hou de markt sectie in de gaten. Ik ben hier nog maar redelijk nieuw op het forum.
Maat L ik dacht eerder te groot denk ik .
maxime_vhw
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 18 okt 2010 22:40

Re: Decathlon bikes

Bericht door maxime_vhw »

vtteddy schreef:
Maat L ik dacht eerder te groot denk ik .
Ah zelfde persoon heeft er 2 tekoop, ik was naar de lady aan het kijken :p Die is XS. De L zou idd ook te groot zijn.
Plaats reactie