Garmin 820 of 1000???
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Re: Garmin 820 of 1000???
Eerste wat hij vroeg wat ik er mee ging doen voor navigatie was de 1000 eigenlijk beter met het grotere scherm.
Vond het in het echt de 1000 toch een betere maat om op te kijken en te volgen zeker denk ik als je onderweg in beweging bent.
Vond het in het echt de 1000 toch een betere maat om op te kijken en te volgen zeker denk ik als je onderweg in beweging bent.
Free_ltd schreef: Turn by turn op een 820 zou alleen maar beter zijn.
waarom??
Ik zou dan nog een tijdje afwachten wat de prijzen gaan doen je hebt de 510 nog!Free_ltd schreef:Ik ben er ook wat aan uit en denk voor nen 820 te gaan. Maar weer ni if ik gel nu al koop if volgens jaar in het voorjaar. Hem nog de 510 die naar mijn vrouw gaat, maar de dames gaan in de winter toch niet fietsen.
- J.E.
- Mountainbiker
- Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.
Iemand een idee van de Rëele batterij capaciteit van een 820 tov een 1000?
Garmin geeft voor beide 15u, maar wat is dit in praktijk?
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: heeft grote wielen
Bericht door Mister No Chaïn »
Ik schat dat ik rond de 12u kan rijden met mijn 820. Zet je bluetooth en schermverlichting uit zal je dat nog wel wat kunnen rekken. Ik heb enkele IQ apps op mijn Garmin staan, het schijnt dat die ook wat meer verbruiken.J.E. schreef:Iemand een idee van de Rëele batterij capaciteit van een 820 tov een 1000?
Er bestaat zo te zien een IQ app die in tijd zegt hoe lang je batterij meegaat, die ga ik tijdens de volgende rit eens proberen se
Ik heb al iets meer dan 6h gereden met bluetooth,schermverlichting en navigatie op en had nog 48% over van de batterij.Mister No Chaïn schreef:Ik schat dat ik rond de 12u kan rijden met mijn 820. Zet je bluetooth en schermverlichting uit zal je dat nog wel wat kunnen rekken. Ik heb enkele IQ apps op mijn Garmin staan, het schijnt dat die ook wat meer verbruiken.J.E. schreef:Iemand een idee van de Rëele batterij capaciteit van een 820 tov een 1000?
Er bestaat zo te zien een IQ app die in tijd zegt hoe lang je batterij meegaat, die ga ik tijdens de volgende rit eens proberen se