Dilemma: FS op smalle banden of race

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Dilemma: FS op smalle banden of race

Bericht door Free_ltd »

Zo, dilemma opgelost. Deze morgen een Merida Scultura 200 besteld. Goedkoop fietske erbij se.
Mister A
Mountainbiker
Berichten: 117
Lid geworden op: vr 09 mar 2012 10:22
Rijdt met: scott scale, canyon AL

Re: Dilemma: FS op smalle banden of race

Bericht door Mister A »

Mijn oplossing voor het "race probleem". Eens je MTB opgebruikt is een nieuwe MTB kopen en de oude tot op de draad verslijten op de weg. :lol:
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: Dilemma: FS op smalle banden of race

Bericht door KUBA »

Mister A schreef:Mijn oplossing voor het "race probleem". Eens je MTB opgebruikt is een nieuwe MTB kopen en de oude tot op de draad verslijten op de weg. :lol:
Eindelijk een wijs man =D> =D>
Mijn wegfiets is een 10 Jaar oud 26" alu stumpjumperke , en met die old skool triple rij ik al die dubbele blaadjes eraf op de weg :lol: :lol: :lol:
En als banden idem , niet goed genoeg meer voor op het veld , awel dan word het een wegband.
En als het in de winter te vettig wordt , daar gaat em.

En nee k'ben gene ollander :lol: :lol:
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Dilemma: FS op smalle banden of race

Bericht door Free_ltd »

Is ook een manier, maar nu diende mijne hele auto MTB van 21 jaar oud daarvoor, maar was ook niet ideaal. En de huidige is nog niet oud genoeg om hem aan de kant te schuiven. En voor het geld dat ik nu een goedkoop racefietske erbij heb, had ik nog geen deftige MTB gehad :lol:

Normaal zaterdag afhalen.
Plaats reactie