Mountainbiken in Limburg

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Plaats reactie
cubegreen
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 19 mar 2017 18:41

Mountainbiken in Limburg

Bericht door cubegreen »

Hallo,

wij zijn een groepje van een tiental mountainbikers (reeds 7 jaar bezig) uit West-Vlaanderen. Normaal gaan wij altijd fietsen in de Westvlaamse heuvels. We zouden graag eens een weekendje gaan mountainbiken in Limburg. Weet iemand waar het het mooist is om te mountainbiken in Limburg? Mag wat heuvelachtig zijn, maar moet niet. Gewoon mooie parcours. Waar zijn de mooiste plekjes om te mtb'en.
Eventueel ook tips om te overnachten.
Alvast bedankt voor de tips !!!
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Mountainbiken in Limburg

Bericht door Edlisjas »

Als het wat heuvelachtig mag of moet zijn zit je goed in regio Maasmechelen-Dilsen-Opoeteren. Er zijn hier een 100-tal km's aan uitgepijlde routes. Overnachten kan op camping zavelbos: http://www.limburgcampings.be/zavelbos/welkom/" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze ligt pal op de routes. Ik wil jullie eventueel ook wel gidsen op een zaterdag of zondag. Ik ken het hier als mijn broekzak...;-)
cubegreen
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 19 mar 2017 18:41

Re: Mountainbiken in Limburg

Bericht door cubegreen »

Edlisjas schreef:Als het wat heuvelachtig mag of moet zijn zit je goed in regio Maasmechelen-Dilsen-Opoeteren. Er zijn hier een 100-tal km's aan uitgepijlde routes. Overnachten kan op camping zavelbos: http://www.limburgcampings.be/zavelbos/welkom/" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze ligt pal op de routes. Ik wil jullie eventueel ook wel gidsen op een zaterdag of zondag. Ik ken het hier als mijn broekzak...;-)


:-D Merci voor deze bruikbare tip!! Alle tips welkom!
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: Mountainbiken in Limburg

Bericht door G-m@n. »

niet twijfelen, daar ga je je zeker kunnen uitleven!
Plaats reactie