11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door petruske »

oke dankewel voor het antwoord,kan enkel die avond(vrij van werk) zal zien hoe het evolueert
groetjes
Gebruikersavatar
smokey_fluppe
Mountainbiker
Berichten: 223
Lid geworden op: za 03 okt 2009 21:00
Rijdt met: Cube LTD SL 29" 2016

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door smokey_fluppe »

Aanwezig met een delegatie Frontbikers uit Ieper voor gans het weekend
Gebruikersavatar
EG6
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 04 aug 2013 18:35
Rijdt met: Cube LTD Pro 2017

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door EG6 »

Zijn er mensen die hier al meer informatie over hebben gekregen? Bij mij is het gebleven bij de betaalbevestiging in Juli.
Staat het park dit weekend in het teken van het mountainbikeweekend en zal alles zichzelf uitwijzen?
Kunnen we tot aan de huisjes zelf rijden en onze fietsen binnen zetten (hebben een huis van 8 personen).
Als je groep apart aankomt, hoe gaat het 'aanmelden' dan, daar je bij de boeking nooit de namen van je 'kamergenoten' moest opgeven?

'T is al eeuwen geleden dat 'k nog in ne Sunparks ben geweest.
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door Stevestrong »

EG6 schreef:Zijn er mensen die hier al meer informatie over hebben gekregen? Bij mij is het gebleven bij de betaalbevestiging in Juli.
Staat het park dit weekend in het teken van het mountainbikeweekend en zal alles zichzelf uitwijzen?
Kunnen we tot aan de huisjes zelf rijden en onze fietsen binnen zetten (hebben een huis van 8 personen).
Als je groep apart aankomt, hoe gaat het 'aanmelden' dan, daar je bij de boeking nooit de namen van je 'kamergenoten' moest opgeven?

'T is al eeuwen geleden dat 'k nog in ne Sunparks ben geweest.
Vooraf hebben wij de vorige jaren geen info gekregen. In het ontvangstmapje zitten normaal vouchers of polsbandjes voor de tochten en daarin staat ook het programma (drink, buffet, ...). Degene die eerst aankomt krijgt deze map, de anderen kunnen volgens mij recht naar het huisje. Maar dan moet je volgens mij wel vooraf online het nachtregistratieformulier invullen op de website.
Zelf boeken wij niet meer het arrangement. Wij zijn maar met 2 MTB'ers op 6 personen en dan is het veel voordeliger om gewoon te huren en apart inschrijving te betalen voor de tochten. met 8 MTB'ers is dat uiteraard een ander verhaal.
Je zal zien dat er heel wat MTB'ers op afkomen. Bij aankomst kan je tot aan de huisjes rijden met de auto (nadien parking). Fietsen zetten wij altijd in de bungalow, maar dat zijn er natuurlijk maar 2. Als jullie alle 8 een MTB bijhebben zal dat wel puzzelen worden :-)

Ik vind dit altijd een topweekend (voor 4e jaar op rij aanwezig). Nu nog hopen op niet te nat weer
edi
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 13:52
Rijdt met: Orbea Oiz

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door edi »

Staat van het parcours? Zou het nodig zijn om de modder banden al op te leggen?
Gebruikersavatar
EG6
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 04 aug 2013 18:35
Rijdt met: Cube LTD Pro 2017

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door EG6 »

Stevestrong schreef:
EG6 schreef:Zijn er mensen die hier al meer informatie over hebben gekregen? Bij mij is het gebleven bij de betaalbevestiging in Juli.
Staat het park dit weekend in het teken van het mountainbikeweekend en zal alles zichzelf uitwijzen?
Kunnen we tot aan de huisjes zelf rijden en onze fietsen binnen zetten (hebben een huis van 8 personen).
Als je groep apart aankomt, hoe gaat het 'aanmelden' dan, daar je bij de boeking nooit de namen van je 'kamergenoten' moest opgeven?

'T is al eeuwen geleden dat 'k nog in ne Sunparks ben geweest.
Vooraf hebben wij de vorige jaren geen info gekregen. In het ontvangstmapje zitten normaal vouchers of polsbandjes voor de tochten en daarin staat ook het programma (drink, buffet, ...). Degene die eerst aankomt krijgt deze map, de anderen kunnen volgens mij recht naar het huisje. Maar dan moet je volgens mij wel vooraf online het nachtregistratieformulier invullen op de website.
Zelf boeken wij niet meer het arrangement. Wij zijn maar met 2 MTB'ers op 6 personen en dan is het veel voordeliger om gewoon te huren en apart inschrijving te betalen voor de tochten. met 8 MTB'ers is dat uiteraard een ander verhaal.
Je zal zien dat er heel wat MTB'ers op afkomen. Bij aankomst kan je tot aan de huisjes rijden met de auto (nadien parking). Fietsen zetten wij altijd in de bungalow, maar dat zijn er natuurlijk maar 2. Als jullie alle 8 een MTB bijhebben zal dat wel puzzelen worden :-)

Ik vind dit altijd een topweekend (voor 4e jaar op rij aanwezig). Nu nog hopen op niet te nat weer
Merci ;) !
Gebruikersavatar
wm007
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: za 26 nov 2005 13:52
Rijdt met: specialized

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door wm007 »

Is er ook een bevoorrading voorzien op de kids toer?
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door vani »

edi schreef:Staat van het parcours? Zou het nodig zijn om de modder banden al op te leggen?
Ben ook wel benieuwd echt bagger zal het er nooit worden heb ik vorig jaar ondervonden tijdens een weekendje Mol met regenweer maar of het met fast tracks zal berijdbaar zijn of niet had ik ook graag geweten.

Soms iemand van die streken die hier meeleest en wat duidelijkheid kan geven hierover? dan kan ik nog rap een band leggen met wat meer noppen :P
sunparks
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: di 12 nov 2013 22:37

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door sunparks »

wm007 schreef:Is er ook een bevoorrading voorzien op de kids toer?
Neen, voor al de overige routes voorzien we tussen 1 en 3 bevoorradingsposten
sunparks
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: di 12 nov 2013 22:37

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door sunparks »

De routes zijn net gepost op onze facebookpagina: https://www.facebook.com/sunparksevents ... page_panel" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie