Zaterdag 12 en zondag 13 april Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zive
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: di 11 nov 2008 23:07
Rijdt met: specialized

Re: Zaterdag 12 en zondag 13 april Rillaar

Bericht door zive »

veel te veel volk. In de toekomst ga ik meer over de taalgrens gaan biken
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Re: Zaterdag 12 en zondag 13 april Rillaar

Bericht door StrammerMax »

zive schreef:veel te veel volk. In de toekomst ga ik meer over de taalgrens gaan biken
Of rijd de avondrit-nightride op zaterdag! Slechts 47 bikers op het parcours geteld en gewoontegetrouw weer als traagste en laatste binnengelopen! Om middernacht! #-o Maar wel de 65 km gereden die er volgens mijn tellertje 69 waren! Met pijnlijke rug en voeten dan nog! Een verslagje over de nightride vind je hier of op m'n site mtbwijzer.be of op m'n blog.

Afbeelding
Smoelenboek van De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog en m'n site * Winterkalender 2013-14 * ???
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Re: Zaterdag 12 en zondag 13 april Rillaar

Bericht door Speedy G. »

Ook ik heb zondag de 84km gedaan en vond het parcours nog beter als verleden jaar.
Wel geen energiereep gekregen aan de inschrijving, ook geen rijsttaartjes of pistolets gezien aan de 3de bevoorrading en de 1ste bevoorrading had enkel kitkat en wat fruit.
Wel jammer voor een dergelijke organisatie maar heb me al bij al toch zeer goed geamuseerd en ben moe maar voldaan binnengelopen.

Volgend jaar hopelijk opnieuw.
Gebruikersavatar
SenSal
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 09 dec 2009 15:20
Rijdt met: Solaris

Re: Zaterdag 12 en zondag 13 april Rillaar

Bericht door SenSal »

SenSal kwam zag en voelde vooral dat het zwaar was!

Zowel organisatie als tocht waren top! Van mijn part mag het volgend jaar exact hetzelfde zijn en ik keer tevreden terug...
Rubber Duck
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: do 24 nov 2005 23:11
Rijdt met: EDNINE
Contacteer:

Re: Zaterdag 12 en zondag 13 april Rillaar

Bericht door Rubber Duck »

SenSal schreef:SenSal kwam zag en voelde vooral dat het zwaar was!

Zowel organisatie als tocht waren top! Van mijn part mag het volgend jaar exact hetzelfde zijn en ik keer tevreden terug...
Gisteren de marathon opnieuw gereden en enkele mogelijke aanpassingen uitgeprobeerd voor volgend jaar ... kwam al uit op 85 km en 1400 hm ...dus er is altijd nog ruimte om de beentjes wat meer te laten "genieten" :-)
Gebruikersavatar
polarbear
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 11:44
Rijdt met: Scott Scale 910 & 20 + Specialized Stumpjumper M4
Contacteer:

Re: Zaterdag 12 en zondag 13 april Rillaar

Bericht door polarbear »

Nog enkele foto's: click.
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Re: Zaterdag 12 en zondag 13 april Rillaar

Bericht door StrammerMax »

polarbear schreef:Nog enkele foto's: click.
Mooie foto's! Ik ga er enkele van binnenhalen om als illustratie bij artikels op m'n website te gebruiken!
JB schreef:Hier mijne Film: http://www.pinkbike.com/video/358525/" onclick="window.open(this.href);return false;
Knap filmpje. Met enig zoekwerk heb ik het bij m'n verhaaltje op m'n website kunnen plaatsen!
Jokke2910
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: vr 21 jun 2013 21:02
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9 SL

Re: Zaterdag 12 en zondag 13 april Rillaar

Bericht door Jokke2910 »

Mannen, wij waren er ook en hebben dit filmpje van jullie TT: " onclick="window.open(this.href);return false; Alvast bedankt voor de prachtige rit!
Rubber Duck
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: do 24 nov 2005 23:11
Rijdt met: EDNINE
Contacteer:

Re: Zaterdag 12 en zondag 13 april Rillaar

Bericht door Rubber Duck »

polarbear schreef:Nog enkele foto's: click.
Schitterende foto's, zelf nog eens verrast door de schoonheid van de streek. Mijn madam had trouwens gezegd dat er iemand veel foto's had gemaakt op bv3 bij mijn ouders en dat ze benieuwd was. Bij deze werden de verwachtingen meer dan ingelost :-)
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Re: Zaterdag 12 en zondag 13 april Rillaar

Bericht door StrammerMax »

Jokke2910 schreef:Mannen, wij waren er ook en hebben dit filmpje van jullie TT: " onclick="window.open(this.href);return false; Alvast bedankt voor de prachtige rit!
Met naar uw filmpje te kijken vond ik nog dit in de zijkant, alhoewel de maker in de intro al denkt dat het juni is: " onclick="window.open(this.href);return false;

Het kost me veel werk om alles van deze toertocht op m'n site te zetten!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie