02 biker Morocco trip

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

ik wil nu niet ambetant doen, maar ne kennis is juist terug uit marokko: 7 dagen weggeweest, en hier drie dagen op intensieve gelegen: diarree, uitdrogingsverschijnselen, onderkoelingsverschijnselen, hoge bloeddruk, enz.. tip: zoveel mogelijk bereid voedsel eten, vermijd slaatjes en andere rauwkost..... :drunk:
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

stop ! laat die mensen nu aub zonder kopzorgen vertrekken ! [-X
fille
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 12 mei 2003 14:33
Rijdt met: hardtail

Bericht door fille »

Ik zelf had ook heel graag willen meegegaan, maar dit jaar kwam de periode heel slecht uit. Al enkele jaren spookt het wat door mijn hoofd om te gaan biken in de atlas. Ben wel heel curieus hoe het ginder zal worden.
Mannen die wel gaan, laat zeker een klein verslagje na op de site!!
En veel plezier toegewenst natuurlijk.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Een uitgebreid verslag en talrijke foto's verschijnen na de reis op www.jeffrygoethals.tk
Gebruikersavatar
frog
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 27 apr 2002 02:00
Rijdt met: Pro Winner

Bericht door frog »

Ik geloof dat JFK zich amuseert ,geen nieuws is goed nieuws :lol: :lol: 8) 8)
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

frog schreef:Ik geloof dat JFK zich amuseert ,geen nieuws is goed nieuws :lol: :lol: 8) 8)
hebben ze al wel i-net in morocco.. :drunk: gisteren was er een rit van 60 km, waarvan 50km bergop... enfin, voor de sterke groep toch..
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

We zijn terug in België !!!
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

allez, nu dat verslag nog schrijven hee... en al die fotookes.. maar eerst een beetje uitslapen mag wel hoor :D
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Verslagske zal 'live' met een weekske vertraging gebeuren. M.a.w. vanaf vanavond kun je elke dag op m'n site lezen wat er exact een week geleden gebeurd is.
De fotokes zullen iets langer op zich laten wachten aangezien ik een effort ga doen om een beetje orde te krijgen in de digitale foto's van mezelf en anderen.

Twas alleszins de moeite... een avontuur op zich.

Enkele belevenissen die me nu te binnen schieten:
Met meer 100 bikers gelijk een trekkende kudde buffels doorheen een modderrivier waden...
Op bijna 2000 meter hoog bevriezen door het ijswater van de smeltende sneeuw, om je dan te verwarmen aan een mini gasvuurtje...
De andere bikers zien vlammen doorheen een prachtige groene vallei midden in de woestijn terwijl jezelf ziek in de jeep zit te schodderen...
Na meer dan 6u biken en bijna 120km op de teller effe op het marktplein van Marrakech een groepsfotoke trekken...
De laatste dag nog eens met z'n allen op tractorbanden aan 45km/u achter een Marrokaan op z'n brommerke sjet geven richting het hotel...
Gebruikersavatar
pat17
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: za 08 mar 2003 22:23
Rijdt met: Scott
Contacteer:

Bericht door pat17 »

Ben ook terug geraakt hé.....;) zelfs de fiets was erbij in Brussel wat niet van iedereen kan gezegd worden #-o

ook ik zal voor een verslagske zorgen op mijnen ondertussen onoverzichtelijk geworden site.
Ik zal er tevens de GPS- tracks van alle ritten op plaatsen. Een beetje geduld, ga nu alle fotos eens rustig bekijken en klasseren +/- 110 stuks.

enkele eerste impressies ????

koud / warm / remblokjes / sneeuw / zon/ modder / ijs / terrakotta achterderraileur/ gedepanneerd worden door berber / windstopper redt leven medebiker :^o / magisch / relativeren / informatie/ Said / engels, frans, vlaams, duits of was het limburgs ?/ Smog / Jamila / 't komt wel goed / Jeep, camion of gewoon wat extra km's / stokslagen / solidariteit / snoep / stylo/ dirham / sneewballen gooien / enshallah / avatars krijgen een gezicht.
Laatst gewijzigd door pat17 op zo 30 nov 2003 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie