Kellerwald Bikemarathon 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gast

Kellerwald Bikemarathon 2003

Bericht door Gast »

Beste medebikers,
een van de eerste lange afstandsritten die op de 02bikers kalender staat. Je kan kiezen tussen 80 of 120km, met op de 120Km 2750 hoogtemeters... Het dorp of stadje waar alles vertrekt ligt op 4uur rijden van Brussel. Voor de geinteresseerden zie hier de site:
www.kellerwald-bikemarathon.de
Gebruikersavatar
Tommie
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 16 jan 2003 21:31
Rijdt met: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Bericht door Tommie »

Gaat er iemand hierheen. Het is wel al de 13 de april. K denk toch dat dat voor velen te hoog gegrepen is hoor. Korte afstanden kan ik zeer snel afleggen maar dat is wel ff 120 Km. Zijn er die zich wel geroepen voelen voor het beulenwerk??
Gast

Bericht door Gast »

Pascal Geerts en ik :) voelen zich geroepen we gaan dus bijgevolg ook mss deelnemen...
Gebruikersavatar
Pascal Geerts
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: za 03 aug 2002 02:00
Rijdt met: Thompson Team Carrosi; Kona Kula

Bericht door Pascal Geerts »

misschien VR?

Mij moogde daar al zeker opschrijven zalle!
En voor de 120km wel te verstaan eh.

We gaan er daar gewoon voor gaan eh, kwestie van toch eens zone lange rit met wat HM gereden te hebben met transalp in't verschiet...
Gast

Bericht door Gast »

Alle vandaag hebben Pascal en ik ons ingeschreven voor de kellerwald bikemarathon, we gaan deze aanpakken als voorbereiding op transalp. Daarom hebben we dan ook gekozen voor de 120km met zo maar even 3000m hoogteverschil....Zijn er nog die zin hebben om mee te gaan?
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Jep ikke en de Serge! We zijn ook al ingeschreven.
Hoe gaan jullie daar naartoe? Wij vertrekken zaterdagnamiddag met de mobilehome één nachtje slapen dan de koers rijden en zondagavond terug naar huis.
MTB Rudi Herentals doet ook mee met 6 renners!
Gebruikersavatar
Pascal Geerts
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: za 03 aug 2002 02:00
Rijdt met: Thompson Team Carrosi; Kona Kula

Bericht door Pascal Geerts »

Wij vertrekken met de Vann van VR ook zaterdagmiddag.

SPECI gaat ook mee met ons. Wij komen wel terug maandagmorgen denken we (nog niet helemaal vast)

Weten jullie iets van een camping ofzo? Of gaan jullie daar ergens in't veld staan?

En zit ge al in form Mick, tzal niet voor mee te lachen zijn!
Gij doet toch ook de 120km eh?
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Aah, dan kunnen we mischien samen naar ginder rijden?
Van campingen of dergelijke weet ik nog niks maar ik zal er eens achter informeren. Maar anders gewoon in het veld daar hee, er is mischien wel plaats voorzien.
Inderdaad, wij doen ook mee voor de 120 km. :wink:
enne... we zullen de beentjes maar insmeren denk ik!
In vorm... geen idee maar we zullen het vlug genoeg weten denk ik! :D
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Volgens de website is er plaats voorzien voor mobile-home's op een pleintje van een school in de buurt.
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

ha mick gaat ook naar ginder, dan kunde mijne spik splinter nieuwe full dynamix is zien :lol: :lol: :lol:
we kunnen idd mischien samen rijden, met meer is't altijd plezanter hé :wink:
Plaats reactie