Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door massiboy »

MarcNL schreef:
massiboy schreef:
massiboy schreef:
welke periode ben je daar
Thnx!

Ik zit er van 11 - 26 augustus. Ben jij er dan ook nog?
nee wij van 13 tot 30 juli
Gebruikersavatar
jkeverh
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 20 aug 2008 15:25
Rijdt met: Specialized Camber Elite 29 (2016) + Cube Reaction (2008)

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door jkeverh »

MarcNL schreef:Deze zomer zit ik in Platja d'Aro op Cala Gogo. Naast beetje relaxed een strandvakantie met gezin volgens mij ook echt een buitenkans om hier met MTB te gaan rijden heb ik al begrepen. Ik ben er van 11 - 28 augustus.

Zou uiteraard helemaal leuk zijn om met meerderen te gaan touren. Univega zit er soort van permanent in de zomer maar wellicht meer. Hoe valt dit te organiseren? Qua nivo rij ik 2 a 3x per week, 2 jaar terug BEMC gereden. (finish in 2e helft van klassement dan hoor, ben zeker geen prof :roll: )

En wie heeft tips waar je een goede 29"-MTB kunt huren daar in de buurt? Ik laat de mijne zeer waarschijnlijk thuis. Hebben de huurfietsen daar doorgaans SPD-pedalen of deze zelf meenemen??

Hoor graag naar ervaringen en andere bruikbare tips.

Grtn, Marc
Dag Marc,

Als je de mogelijkheid bekijkt om een fiets te gaan huren in L'Escala kan je misschien ook hier gaan zien : http://www.medbikes.com/ in Malgrat de Mar is ongeveer even ver weg van Platja als L'Escala.

Vragen achter Xavi (spreekt goed engels) info@medbikes.es" onclick="window.open(this.href);return false; +34 93 7662655

Hier begin mei een Specialzed Camber (full suspension) 29" gehuurd. Voorvork was wel met veer en de remmen achter waren op het einde na 10 dagen op. Voor de rest super in orde, zadeltastje pompje binnenband bandenlifters meegekregen (mischien extra remblokjes vragen)

Groeten Jurgen
Gebruikersavatar
Harpwood
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 27 jul 2010 21:05
Rijdt met: Speci. Expert carbon 29er 2012

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door Harpwood »

Ik ben misschien wat aan de late kant, maar wie is er volgende week (vanafde 8e) nog bereid om mooie tochtjes te maken?

Nu Univega uitgevallen is, zoek ik nog andere bike maten.
Ik zit zelf in Calella de Palafrugell, waar ook heel mooi uitdagend gefietst kan worden. Maar kan ook op locatie komen.

groeten Harpwood
MarcNL
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 07 jun 2016 19:26
Rijdt met: Specialized Epic Expert 2018

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door MarcNL »

Harpwood schreef:Ik ben misschien wat aan de late kant, maar wie is er volgende week (vanafde 8e) nog bereid om mooie tochtjes te maken?

Nu Univega uitgevallen is, zoek ik nog andere bike maten.
Ik zit zelf in Calella de Palafrugell, waar ook heel mooi uitdagend gefietst kan worden. Maar kan ook op locatie komen.

groeten Harpwood

Ik zit vanaf 11 augustus in Playa d'Aro (Cala Gogo). Ga zeker paar mooie tochten maken. Heb er twee van Univega in mijn Garmin klaarstaan. Zeker leuker om met een of meerderen te doen. Jurgen en Kurt
ook al contact mee gehad.

Mail me anders maar op rnse@live.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door massiboy »

dit jaar van 11 tot 30 juli terug in platja d'aro om te mtbken in de omgeving
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door bollie »

Ik ben er ook weer en ook dezelfde periode van 11 tot 31 juli .Kijk er al naar uit .
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door univega »

5 juli tot... :-)
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door massiboy »

fiets klaar voor vertrek naar playa d'aro tot 31 juli camping castell d'aro
Gebruikersavatar
henkdetank
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: za 21 apr 2007 16:37
Rijdt met: Megamo Track xx1 gold ed.

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door henkdetank »

ik ga volgende week naar Platja d aro voor 1 1/2 week, wil graag conditie op peil houden dus neem de fiets mee.
ben maar alleen met de vrouw dus ga alleen fietsen, meestal heel vroeg om weer vroeg terug te zijn.
heb een goede conditie en ben wel op zoek wat hoogtemeters te maken, ben me bewust dat ik alleen ben dus supertechnisch is niet aan te raden maar heb daar wel ervaring mee

graag een beetje advies waar te gaan fietsen ben in bezit van Gps dus gpx is welkom, wil graag een uurtje of 3 om de dag te gaan fietsen om weer op tijd bij de vrouw te zijn, tot 2500 a 3000hm is geen probleem maar niet noodzakelijk voornaamste is beetje bij te blijven met de conditie

vaste routes is misschien wel handig, daar fietsen meerdere mensen
heb wickilocs gekeken maar het is moeilijk een goed te kiezen uit al die spaanse
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door bollie »

Ook dit jaar weer naar Platja. Aankomt 16 juli voor een heerlijke 3 weken mtb-en in de mooie omgeving met Kurt en Peter.
Wordt dit jaar alweer jaargang 11 dat ik met u mag biken Kurt en jaargang 9 met de Peter. Wat een prima gezelschap toch en wat maken wij mooie tochten die geheel op jullie conto komen. Tot straks (o)
Plaats reactie