Sauerland - centerparcs medebach

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Giantlover
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 11 apr 2017 15:31
Rijdt met: Giant talon 0 27.5 SLX

Sauerland - centerparcs medebach

Bericht door Giantlover »

Ik ga volgende week naar centerparcs in Medebach. Medebach ligt in de buurt van Winterberg, Willingen en Brilon.
Weet iemand of er route vertrekken vanuit centerparcs in Medebach?
Iemand nog meer tips?of toffe en unieke tracks?
Gebruikersavatar
Thomas Van Gorp
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 21:57
Rijdt met: Kona unit en Rocky mountain vertex

Re: Sauerland - centerparcs medebach

Bericht door Thomas Van Gorp »

Je kan er verschillende routes rijden maar ze stellen allemaal wat teleur. Ik heb altijd gps tochten gevolgd. Aan hm's geen gebrek maar veel brede wege, weinig tot geen vloeiende single tracks. Je kan wel makkelijk routes samenstellen door de wandelpaden aan elkaar te knopen, deze staan goed aangegeven met de naam van het stadje waar je van komt - de km's - de naam van het stadje waar je naartoe gaat. Op deze manier kan je er eindeloos blijven rijden.

Groetjes, Thomas
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Sauerland - centerparcs medebach

Bericht door sam2300 »

Pak zeker de bikeparken mee in Winterberg en Willingen, voor ieder niveau zijn er tracks.
Giantlover
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 11 apr 2017 15:31
Rijdt met: Giant talon 0 27.5 SLX

Re: Sauerland - centerparcs medebach

Bericht door Giantlover »

Bedankt voor de feedback.
Ik heb enkele routes gereden en inderdaad veel brede veldwegen met keien en bijna geen singletracks.
Hoogtemeters waren er voldoende.
Ik heb ook een track gereden die normaal bedoelt is voor nordic walking en kwam langs leuke plekjes en door riviertjes.
Ben ook naar winterberg geweest op de panoramabrug met men gezin en zonder mtb. Ik heb de bikers wel zien rijden in het bikepark. Bijna iedereen had een fully. Staat op men bucket list :-)
Plaats reactie