Leadville 100 Colorado USA

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
marathonmountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 24 nov 2010 20:28
Rijdt met: Niner air 9 RDO,Niner Air9C rigid , Dogma F8

Leadville 100 Colorado USA

Bericht door marathonmountainbiker »

Zijn er nog belgen die de loterij doorgeraakt zijn en dus in Augustus deze uitdaging aangaan?
pocoloco
Mountainbiker
Berichten: 947
Lid geworden op: di 19 okt 2004 23:46

Re: Leadville 100 Colorado USA

Bericht door pocoloco »

Geen idee, maar vergeet het als laaglander om daar in competitieverband een resultaat neer te zetten :-?

We zijn al een jaar of vijf geleden eens in Leadville gepasseerd (de Colorado Trail, volgend jaar trouwens nog eens) en "dat pakt op je adem", zelfs na een week op die hoogtes. Tof stadje, met de even toffe Silver Dollar saloon. Hou de ramen van je hotelkamer dicht als je op 't gelijkvloers ligt (beren :-)!)
Gebruikersavatar
marathonmountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 24 nov 2010 20:28
Rijdt met: Niner air 9 RDO,Niner Air9C rigid , Dogma F8

Re: Leadville 100 Colorado USA

Bericht door marathonmountainbiker »

Trust me , heb wel wat ervaring op grote hoogte ( Nepal , Andes gebergte ,+6000 meter hoogte).
De bedoeling is om dit op een deftige manier uit te rijden en te genieten van deze uitzonderlijke omgeving en organisatie.
Na uitdagingen als Crocodile Trophy (eindpodium Masters) , Cape-Epic , Titan Dessert , TransHajar Oman , Transalp , Salzkammer Extreme , Joberg2c en nog vele andere klassiekers vond ik dat deze nog moet afgevinkt worden op de bucket list. Het enige waar ik niet gerust in ben is als het weer tegenzit want ik kan niet goed tegen de koude en op die hoogte is dat verschrikkelijk afzien .Ik ga zeker ene snoepen in de Silver Dollar Saloon en laat hem op uw rekening zetten :-D :-D (thanks for the tip!)
Plaats reactie