Rally di Romagna 2017

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
kona_bikearena
Mountainbiker
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 08 feb 2012 23:02
Rijdt met: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon
Contacteer:

Rally di Romagna 2017

Bericht door kona_bikearena »

Hallo,

Ik zie op de site dat er in de prijs van 550€ een half pension hotel wordt voorgesteld maar vind echter helemaal niets terug hierover.
Weet iemand die er al heeft meegedaan welk hotel dit is en wat de ervaringen hierbij waren?

Grts
jochemr
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: za 26 feb 2005 20:53
Rijdt met: cannondale scalpel, Biachi mutt

Re: Rally di Romagna 2017

Bericht door jochemr »

Ik heb in 2016 meegedaan. Wij zaten in hotel Senio via organisatie. Kamers waren heel basic maar proper en het was geen enkel probleem om fietsen mee te nemen op de kamer. Eten was Italiaanse grootkeuken. Iedere dag 3-gangenmenu met telkens keuze uit drie gerechten. Na de ritten zelf was er ook iedere keer pasta party aan de aankomst.

Wedstrijd zelf is ook zeker een aanrader. Heel mooie streek, heel leuke streek, super sfeer, technisch parcours, goede en vriendelijke organisatie.
kona_bikearena
Mountainbiker
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 08 feb 2012 23:02
Rijdt met: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon
Contacteer:

Re: Rally di Romagna 2017

Bericht door kona_bikearena »

Thx!! Ik ben aan het kijken om dit volgend jaar te doen en een serieus doel van te maken met toch wel een plaatske vooraan.
Plaats reactie