chemins du soleil.

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

chemins du soleil.

Bericht door Iegienie »

vorig weekend heb ik de Chemins du soleil gedaan. Een verslagske van deze helletocht staat op http://www.bikeze.info.

ikzelf heb de non-stop raid gedaan, dezelfde raid bestaat ook in een driedaagse versie. Een absolute aanrader voor elke iet of wat getrainde biker !!!
Gebruikersavatar
Stivie
Mountainbiker
Berichten: 360
Lid geworden op: do 03 mar 2005 22:25

Bericht door Stivie »

is er nu niemand die hierop reageert ? :(
Van mij alvast chapeau ! Mooi verslagske
Ikzelf ga volgend jaar voor de 200km in de Salzkammer. Misschien ook eens iets voor den Iegienie :-D
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

We kunnen toch moeilijk alles 2 keer zeggen :-)
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: chemins du soleil.

Bericht door roger »

Iegienie schreef:vorig weekend heb ik de Chemins du soleil gedaan. Een verslagske van deze helletocht staat op http://www.bikeze.info.

ikzelf heb de non-stop raid gedaan, dezelfde raid bestaat ook in een driedaagse versie. Een absolute aanrader voor elke iet of wat getrainde biker !!!
Pieter juist terug van een weekje verlof in de Luberon.Wanneer ik op de autostrade de afrit Loriol zag staan heb ik aan je gedacht hoe het zou afgelopen zijn met je raid.Thuis gekomen ben ik dan eens op je site gaan zien en daar heb ik je fantastisch verhaal gelezen.Niet van de poes,spijtig van je fietsmaat,maar dit kan iedereen overkomen.Gelukkig heb je de wedstrijd nog kunnen verder rijden en deze toch zo onmenslijke wedstrijd tot een goed einde gebracht.Nen dikke proficiat en misschien doe ik hem wel volgend jaar maar dan de driedaagse.Ik ben een beetje gaan rondtoeren met mene janettefiets in de streek van de Luberon,spijtig genoeg was het weer niet ideaal ,maar toch prachtige ritjes gedaan waaronder de Ventoux.Via Bedouin naar boven dan afgezakt naar Malaucène en daar opgemerkt dat ik men rugzak vergeten had boven op de Mt Ventoux dus ik terug naar boven, enkele belgen staken mij voorbij(snelheid lag op dat moment maar aan 7km/u) en hen gevraagd om eventueel men rugzakje bij te houden indien het er nog lag.Een halfuurtje na hun was ik boven en hadden men rugzakje.Waarvoor dank aan die mannen.Nu viel dat nog mee om die 2Xop te rijden. 2 dagen nadien heb ik hem dan ook gedaan via Sault maar dat is nie erg.Had ik het geweten dan had ik hem dezelfde dag ook via Sault gedaan.Tot zondag misschien voor de meerdael classic.
Plaats reactie